Bjørn J. Jensen Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ja da var det på tide med noen høstbilder herfra: Kommentarer/kritikk er alltid hyggelig =) Bjørn Siter
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Fine bilder! Nå starta jeg å savne Norge.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Fine bilder! Nå starta jeg å savne Norge.. Jepp det tror jeg det er mange på forumet som gjør når de ser posten her. Veldig fine bilder som vanlig, du har et øye for motiver i skog og mark kan det se ut til, etter å ha sett noen poster med naturbilder fra Bardufoss-området til nå. Det er bare å fortsette slik Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Flotte bilder! Må si du har fått fram det "spennende" momentet i det som i utganspunktet er every day stuff! Godt jobbet! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Savner Norge? Savner Bardufoss! :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Takker for hyggelig kommerntarer Siter
Lars B. Frostad Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Utrolige flotte høstbilder, med mye stemning og farge - dog en sesong jeg ikke er spesiellt glad i; spesiellt med tanke på det man har foran seg. Siter
Audun Braastad Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Veldig fine bilder. Jeg likte spesielt edderkopp-bildet! Det som er fint med det bildet er at øynene trekkes mot edderkoppen, fordi det ikke er noen andre forstyrrende ting i bildet Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg likte også spesielt godt bildet med edderkoppen. Og det bladet som er hjerteformet. Flotte og sterke farger var det også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.