Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del.2

...Destinasjonen er Genova Sestri,en nydelig havneby som ligger på Nord-vestkysten i Italia.NB! Trykk på reloadknappen i explover hvis ikke alle bildene vises.

1.jpg

Under decent,vi skal inn mot ILS rwy 29.Mye høye fjell i det fjerne,beklager litt uklare teksturer i det fjerne.Noen forslag for å få det bedre?

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Genova

5.jpg

Right turn LOC rwy 29.

6.jpg

Etablert på ILS

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Nydelige bilder som alltid Einar! En flott historie også! :)

Skrevet

Takk..Takk folkens..

Vatsim flight uten TCAS på?

Decent rate på 5400' date='da hadde pax blitt dårlig :grin:

Du hadde det travelt med og komme deg ned,og til nærmeste bar eller?

[/quote']

Hehe!! Det er ei stund siden jeg har fløyet denne dronningen så jeg fant rett og slett ikke ut av å aktivere TACAS.

Ja,æ blei tørst så det ble en litt brå decent.. :grin: :grin:

Skrevet
Takk..Takk folkens..

Vatsim flight uten TCAS på?

Decent rate på 5400' date='da hadde pax blitt dårlig :grin:

Du hadde det travelt med og komme deg ned,og til nærmeste bar eller?

[/quote']

Hehe!! Det er ei stund siden jeg har fløyet denne dronningen så jeg fant rett og slett ikke ut av å aktivere TACAS.

Ja,æ blei tørst så det ble en litt brå decent.. :grin: :grin:

HEHE.sjønner.Dronninga er fin og fly.

Ble fristet med en tur med den selv nå :)

i 747 er det en drøm og decente med med FLCH,man trenger nesten ikke og dra i håndbrekket :grin:

• Premium Medlem
Skrevet

Skal si du er i støtet for tiden, Einar! Nokk en sterk dokumentar fra den internasjonale FS-verdenen.- Men hva i all verden har skjedd med innlegget? Måtte jo scrolle i timesvis for å få med meg alle bildene. Nesten som å se kino på storlerret,...med kikkert :grin: .

Skrevet
Fy faen så nice. Hvor i verden var det du landet? Hvilken flyplass?

FSX eller fs9?

Takk..Dette er FS9' date='flypassen heter Sestri Genova LIMJ.

Hjemmesiden til ISD er nede for øyeblikket men du finner scenryet hos Avsim.com eller her

Skal si du er i støtet for tiden' date=' Einar! Nokk en sterk dokumentar fra den internasjonale FS-verdenen.- Men hva i all verden har skjedd med innlegget? Måtte jo scrolle i timesvis for å få med meg alle bildene. Nesten som å se kino på storlerret,...med kikkert :grin: . [/quote']

Takk Ernie!

Ja,har ingen anelse på hvorfor innleggene mine blir slik som de er.Mulig at det kan være treghet på serveren til NameUnit der jeg har serverplass.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...