Jarle Vidtun Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Hei, Skal ut å reise med LH sommeren 2002 til USA. Har noen reist med LH før? Hvordan er servicen osv. Reiser ruten, GOT-FRA-SFO. En liten ting til, hvordan funger Windows XP og FS2002? På Forhånd Takk! JAV [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jim Grav Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Hei! Har reist med Lufthansa fra Roma via frankfurt til Norge,,må si at det er bedre service og slikt en hos trasige norske selskap..var skinnseter i flyet,,virkelig topp selskap. Jim Siter
Mathias Ganss Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Heisann! Flyr med LH til Frankfurt minst to ganger i året og må si det er mitt favoritt selskap! Kjempe bra service, skikkelige seter og rimelig god mat. Skadet ikke at jeg og en kamerat ble plassert på 1. klasse ved en feiltagelse! Det var god mat det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Mathias Siter
Gjest Skrevet 13. desember 2001 Skrevet 13. desember 2001 Fløy LH til Singapore t/r i februar. Reiste da OSL-FRA-SIN-FRA-OSL. Airbus 320 på Europarutene var fin, med skinnseter og god plass & service. A340 (til Singapore) og 747-400 (tilbake fra Singapore) var jeg litt skuffet over, turistklassen hadde noe trangere benplass enn jeg er vant til fra BA og SAS, som jeg har flydd til Asia med før. Antall seter i bredden er den samme som SAS A340 / BA 747, men pitch (avstand mellom setene i lengderetning) virket mindre, uten at jeg har sett noen tall på dette. Men romsligere enn charter blir det jo uansett [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Servicen var upåklagelig, helt på høyde med andre selskaper jeg har flydd med. [ 14-12-2001: Endret av: Roger Dahl ] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Har flydd med LH Oslo-Frankfurt-Addis Abeba t/r... Bra service og god mat.. Siter
PC Reithe Skrevet 14. desember 2001 Skrevet 14. desember 2001 Hej! Min mening om Lufthansa är följande: Dålig service Sura värdinnor Dålig mat....etc etc. Det enda på plussidan är stolarna. Hilsen Siter
Martin Andersen Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 jeg vil bare fortelle at Lufthansa ikke var så overlegne som mange sier her. Maten vi fikk ombord var av lik mengde som man kan gir til småfugler. Det var ikke akkurat noe å bli mett på. Men ellers var jo cabinen og slikt som et vanlig fly. i bunn og grunn et standard selskap Siter
Timmy Brandt Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Hei, Skal ut å reise med LH sommeren 2002 til USA. Har noen reist med LH før? Hvordan er servicen osv. Reiser ruten, GOT-FRA-SFO. En liten ting til, hvordan funger Windows XP og FS2002? På Forhånd Takk! JAV [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] mer ang FS2k + XP her: http://www.flightsim.no/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=5&t=004964 / Timmy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.