Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Nå har jeg fått et problem jeg ikke greier å løse. CD og DVD-stasjoner er blitt borte. Når jeg går inn på maskinvare og enhetsbehandling, så står det at windows har lastet inn driverne for de, men at windows ikke finner de. Det står et utropstegn over de i enhetsbehandling. Kan det ha skjedd noe i registret på maskinen, som gjør at bokstavene er blitt borte? Setter stor pris på om det er noen datakyndige her, som kan hjelpe meg. Samtidig så har jeg et annet problem som jeg gjerne vil spørre om. Har satt passord for å komme inn i bios, men har glemt det helt. Har nullstilt biosen ved å ta ut batteriet på hovedkortet, samtidig som jeg også flyttet jumperen, men det hjelper ikke. Biosen spør likevel etter passordet når jeg vil inn der.

På forhånd takk.

Mvh.

Bjørn Erik

Skrevet
  • Premium Medlem

Hadde et tilsvarende problem en gang. Skiftet til og med ut DVD-brenneren min for å se om det hjalp. Løsningen fant jeg her.

Lykke til!

Skrevet
  • Forfatter
Hadde et tilsvarende problem en gang. Skiftet til og med ut DVD-brenneren min for å se om det hjalp. Løsningen fant jeg her.

Lykke til!

Tusen takk for hjelpa. Problemet ble løst.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …