Skrevet 19. september 2008 16 år http://www.kongregate.com/games/gabob/now-boarding-first-class Styr et flyselskap
Skrevet 20. september 2008 16 år herregud.... har allerede spilt spillet i 2 timer... burde vært forbud mot slike greier
Skrevet 20. september 2008 16 år Jeg spiller dette spillet for mye, jeg og en venn av meg konkurerrer hle tiden og kommer opp i 200000
Skrevet 21. september 2008 16 år Fankern, har sittet lenge å spilt dette nå :blush: Noen som har fullversjonen?
Skrevet 21. september 2008 16 år Lastet ned spillet, altså ikke fullversjonen men den man kan laste ned og synes det var betydelig dårligere enn internettversjonen:(
Skrevet 21. september 2008 16 år Ja, jeg har også lastet ned å prøvd den demoen som det reklameres for. Og det er jo ikke likt i det hele tatt i forhold til game screen. Likte internett versjonen bedre.
Skrevet 21. september 2008 16 år Har prøvd spillet jeg også, syntes det var morsomt. Konseptet er bra, og det er store muligheter for å gjøre spillet enda bedre med finere grafikk og options.
Skrevet 21. september 2008 16 år Jeg måtte gi meg etter 1500 pax på arcade. gikk litt kjapt da. EDIT: 227998
Skrevet 21. september 2008 16 år LITT artig? Synes det var dritfett jeg. Synd at det bare varer i ett år i campaign?
Skrevet 22. september 2008 16 år Nå har jeg prøvd download versjonen, og jeg likte den bedre Den er en episode av full versjonen. du for et mål som du skal klare.jeg brukte 15 mnd på og nå de, men jeg vet hva jeg vil gjøre for og klare det fortere. skal nå prøve full versjonen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.