Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hekta på WoW en god stund, men har nå hatt en lang pause, og det er kjempegodt.

Det eneste jeg savner er folkene i guilden min.

Nå skal min bror begynne å levle igjen til WotLK, så jeg er vel tilbake igjen etter prosjektet vi er igang med på skolen er over.

AoC har jeg aldri prøvd, og min bror kunne fortelle at det var morsomt bare en halvtime av gangen, så jeg har ingen planer om å kjøpe det heller ^^

Skrevet
Jeg var hekta på WoW en god stund' date=' men har nå hatt en lang pause, og det er kjempegodt.

Det eneste jeg savner er folkene i guilden min.

Nå skal min bror begynne å levle igjen til WotLK, så jeg er vel tilbake igjen etter prosjektet vi er igang med på skolen er over.

AoC har jeg aldri prøvd, og min bror kunne fortelle at det var morsomt bare en halvtime av gangen, så jeg har ingen planer om å kjøpe det heller ^^

[/quote']

Nei er forsåvidt enig ang aoc. PvP systemet er for dårlig. Ser pent ut, men blir lei etter en stund ja.

Er derfor jeg spiller litt aoc. Ble lei WoW :) har 3 lvl 70 en ally nerf rogue på burning blade serveren, og to på al,akir horde. ud Lock og en Druide. Nesten en 64 ud rogue der også :)

Så har jeg bestilt warhammer online, må jo testes :)

Skrevet

Spiller AoC, men på US-servere siden det er der jeg har mesteparten av vennene jeg spiller sammen med. Holder meg til PvE-servere, og da spesielt US-Wiccana siden det er den uoffisielle RP-serveren for US-spillere. PvP gidder jeg sjelden siden Funcom generelt sett er dårlige på slike systemer.

Når det er sagt så blir det morro å teste ut PvP-systemet som ble implementert i går. Og når Craig Morrison tar over som Game Director og Produsent istedet for Gaute Godager, så har jeg en tro på at ting blir bedre. Gaute er flink til å starte opp spill, men desverre så taper det seg etter launch.

Skrevet

spilte det i ca en uke, men etter det var det stopp.

Ikke nok med at spillet var ca halvferdig naar jeg spilte det (bugs over alt, og mye surr), men det var nesten ingenting i spillet som trakk meg tilbake til det.

Spilte det med 3 venner, og jeg er generelt glad i PVP i MMORPGs, men for AOC sin del var det bare piss.

PVP var jo ikke strukturert paa noen som helst maate, bare alle dreper alle type meningsloes tullball.

Saa da ble det ofte til at ett par veldig hoey-level folk drev og campa respawn steder doegnet rundt og bare herpa for folk som proevde aa gjoere quests.

Ikke nok med det, men quests mangla det forsaavidt ogsaa, naar vi kom oss opp i rundt lvl 30-40 saa hadde vi til slutt ca ingen missions aa gaa paa, alle var or lave eller for hoeye, og instancene i spillet var jo ogsaa helt dritt.

Gjoer en hel instance med vennene mine, ingen saerlig boss paa slutten, og bare dritt-drops.

Nei, vi slutta alle sammen etter vaert, AOC var bare en daarlig WOW etterligning som var daarligere en WOW selv.

Holdt iaffal ut med WOW i ett aar foer jeg ble lei av alt det repetitive i det spillet ogsaa.

Holder meg til EvE Online jeg, det er spillet jeg alltid faller tilbake til

Skrevet
Spiller AoC' date=' men på US-servere siden det er der jeg har mesteparten av vennene jeg spiller sammen med. Holder meg til PvE-servere, og da spesielt US-Wiccana siden det er den uoffisielle RP-serveren for US-spillere. PvP gidder jeg sjelden siden Funcom generelt sett er dårlige på slike systemer.

Når det er sagt så blir det morro å teste ut PvP-systemet som ble implementert i går. Og når Craig Morrison tar over som Game Director og Produsent istedet for Gaute Godager, så har jeg en tro på at ting blir bedre. Gaute er flink til å starte opp spill, men desverre så taper det seg etter launch. [/quote']

Ja Skulle ha testa det jeg også. det pvp systemet som ble implmentert i går. Men er vel bare nytt pvp utstyr og slikt, Er vel fortsatt alle mot alle i pvp.

Hadde vært så mye bedre om det var faction mot faction for eks,

For og si min mening så blir nok wow liggende på toppen ennå en stund.

Sitter i skrivende stund og lurer på om jeg skal legge inn wow igjen. Men tror jeg skal klare meg uten en stund til.

Skrevet

Hei,

Jeg prøvde meg litt på AoC til å begynne med. Men er delvis enig i at spillet slet litt med å holde på interessen min. Det kan forsåvidt være av flere grunner. Jeg begynner kanskje å bli for gammal for slikt og har for mye annet å gjøre. Men en hvis apeal har spillet. Så nå når det snart blir lange vinterkvelder så hadde jeg tenkt å fyre det opp igjen for å sjekke om det har blitt bedre en det det var til å begynne med.

Har også akskjer i Funcom :crazy: :mad: som ikke er så veldig moro for tiden, men det gjelder jo nesten alle aksjer nå :eek:

Skrevet
Hei' date='

Jeg prøvde meg litt på AoC til å begynne med. Men er delvis enig i at spillet slet litt med å holde på interessen min. Det kan forsåvidt være av flere grunner. Jeg begynner kanskje å bli for gammal for slikt og har for mye annet å gjøre. Men en hvis apeal har spillet. Så nå når det snart blir lange vinterkvelder så hadde jeg tenkt å fyre det opp igjen for å sjekke om det har blitt bedre en det det var til å begynne med.

Har også akskjer i Funcom :crazy: :mad: som ikke er så veldig moro for tiden, men det gjelder jo nesten alle aksjer nå :eek: [/quote']

For gammal ?

Her er jeg snart 40 og driver ennå på og spiller online spill . og egentlig alle mulige slags spill.

Man blir aldri for gammal.

Skrevet

For gammal ?

Her er jeg snart 40 og driver ennå på og spiller online spill . og egentlig alle mulige slags spill.

Man blir aldri for gammal.

Hehe, det er jeg absolutt enig i. Men det jeg mente med det er vel heller det at når man er der jeg er i livet akkurat nå så må man prioritere litt annerledes. Med to små barn, nytt hus som har endel fremdels å gjøre på, full jobb, FSX interesse, Flyving, engasjement i flere forskjellige klubber og lag etc. så blir det etterhvert lite med tid igjen til å spille spill.

Kanskje også spesielt slik spill vi prater om her, det tar fryktelig mye tid! Jeg syntes jeg hadde holdt på veldig lenge med AoC for å komme meg på lvl 18!! mens alle andre jeg pratet med var på lvl 40-70 på den tiden. Kunne ikke fatte hvordan de hadde greid det. Men skjønte fort at her var det store forskjeller i hva man anser som "mye" tid til spilling. Hadde jeg holdt på slik så hadde jeg jo hverken sett noe til familien, eller kunne vært våken på jobb. Det var slik vi holdt på i studie tiden og før det husker jeg. Slik kan jeg ikke holde på lenger og ergo har blitt for "gammal".

Skrevet
Nei' date=' vi slutta alle sammen etter vaert, AOC var bare en daarlig WOW etterligning som var daarligere en WOW selv.

Holdt iaffal ut med WOW i ett aar foer jeg ble lei av alt det repetitive i det spillet ogsaa.[/quote']Det er jo ikke så rart, man kan ikke forvente at et nytt spill skal kunne hamle opp med WoW som har blitt finpusset i fem år... Egentlig så forstår jeg ikke helt hvorfor så mange kaster seg på MMO-bølgen. Ja, det er potensielt veldig mye penger å tjene på en MMO, men markedet er så til de grader mettet, og når noen først prøver å tilføre sjangeren noe nytt så er det bare småting. Ta AoC f.eks, kampsystemet er kanskje det mest interessante i en MMO til nå, men man sitter fortsatt igjen med å måtte gjøre masse kjipe quests av typen "drep 100 bad guys", "hent 25 ting" osv.

Skrevet
Nei' date=' vi slutta alle sammen etter vaert, AOC var bare en daarlig WOW etterligning som var daarligere en WOW selv.

Holdt iaffal ut med WOW i ett aar foer jeg ble lei av alt det repetitive i det spillet ogsaa.[/quote']Det er jo ikke så rart, man kan ikke forvente at et nytt spill skal kunne hamle opp med WoW som har blitt finpusset i fem år... Egentlig så forstår jeg ikke helt hvorfor så mange kaster seg på MMO-bølgen. Ja, det er potensielt veldig mye penger å tjene på en MMO, men markedet er så til de grader mettet, og når noen først prøver å tilføre sjangeren noe nytt så er det bare småting. Ta AoC f.eks, kampsystemet er kanskje det mest interessante i en MMO til nå, men man sitter fortsatt igjen med å måtte gjøre masse kjipe quests av typen "drep 100 bad guys", "hent 25 ting" osv.

Og for ikke og glemme gå 500 mil frem og tilbake for en quest :)

Skrevet

Holdt iaffal ut med WOW i ett aar foer jeg ble lei av alt det repetitive i det spillet ogsaa.[/quote']Det er jo ikke så rart, man kan ikke forvente at et nytt spill skal kunne hamle opp med WoW som har blitt finpusset i fem år...

Ser ikke hva forskjellen er egentlig.

Er kjernen av spillet jeg hovedsaklig er uenig med. Naar de i gjengjeld releaser ett produkt som egentlig ikke burde vaert ute av beta ved release, saa skurrer det litt.

Eneste som gjorde at jeg fortsatte med wow kontra AOC var at det var mer mening i hva man gjorde i spillet.

Litt bedre med faction warefare, der man faktisk har en viss tilhoerlighet, enn bare free for all.

Pluss alt det andre jeg nevna da.

Forventa ikke at AoC skulle rulle ut med kjempe finpuss og greier, men naar den kjernen i spillet som de aldri kommer til aa forandre paa i patcher er saapass uenig med hva som trekker meg tilbake til slike spill, saa funker det ikke =)

Skrevet

Har ikke prøvd AOC enda (eller andre nye spill for den saks skyld). Trenger nok en litt bedre PC en den 7 år gamle laptopen min for å spille nye spill, men må for tiden prioritere økonomien litt annerledes. Men jeg gleder meg i vertfall til å prøve ut AOC når jeg får muligheten

Skrevet

Holdt iaffal ut med WOW i ett aar foer jeg ble lei av alt det repetitive i det spillet ogsaa.[/quote']Det er jo ikke så rart, man kan ikke forvente at et nytt spill skal kunne hamle opp med WoW som har blitt finpusset i fem år...

Ser ikke hva forskjellen er egentlig.

Er kjernen av spillet jeg hovedsaklig er uenig med. Naar de i gjengjeld releaser ett produkt som egentlig ikke burde vaert ute av beta ved release, saa skurrer det litt.

Eneste som gjorde at jeg fortsatte med wow kontra AOC var at det var mer mening i hva man gjorde i spillet.

Litt bedre med faction warefare, der man faktisk har en viss tilhoerlighet, enn bare free for all.

Pluss alt det andre jeg nevna da.

Forventa ikke at AoC skulle rulle ut med kjempe finpuss og greier, men naar den kjernen i spillet som de aldri kommer til aa forandre paa i patcher er saapass uenig med hva som trekker meg tilbake til slike spill, saa funker det ikke =)

Missforstå meg rett, jeg er helt enig med deg, AoC hadde hatt godt av noen måneder til med finpussing og fiksing av bugs. Og jeg er enig i at pvp-systemet var triste greier, selv om jeg i utgangspunktet syns "alle mot alle" var en interessant idè, så funket det veldig dårlig i praksis. Det var utrolig plagsomt å ha gått i ti minutter for å komme til stedet hvor man skal gjøre en quest, for så å bli slått i rygggen av en kar som er 5-6 levels høyere enn deg, og så måtte respawne og gå tilbake til det samme stedet, for så å ofte oppleve akkurat det samme igjen...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...