Eirik - C Varvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Noen andre her som spiller Spore? Hva synes dere om det? Langt er dere kommet? Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg har prøvd det til jeg kom til space age, da ble jeg lei, Spillet ble kjedelig når man kommer dit. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 Synes det er kjedelig nå jeg, er kommet til stamme perioden, ikke like moro når man ikke bare kontrollerer en som man kan dra rundt å fly å drepe med Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Har også kommet til stammealderen nå, og det er ikke så veldig artig lenger nei :sleep: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg slet veldig med å forstå space age is starten.. Men når det klarnet opp - storkoser jeg meg med å handle og kjøpe og styre og utvide imperiet mitt. Tar tid, og jeg avslutter før jeg blir virkelig griselei. Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hehe. Det jeg savner, er at man spiller den figuren man laga fra starten. Og kunne landa på disse planetene, gått ut, ok du kunne ha daua om det ikke var oxygen der eller hva nu disse skapningene trenger:) men det er vel formye forlangt Nei Ola du får lete frem xbox,en igjen og se frem til Fallout 3 og Fable 2 Driver selv og spiller litt på mercenaries 2 om kveldene. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Ja, morsomste var jo når man fikk skape sin egen figur, å kunne dra rundt å drepe og spise med den. Ellers blir det jo bare helt vanlig strategi spill nesten Jeg er skuffet. Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ja' date=' morsomste var jo når man fikk skape sin egen figur, å kunne dra rundt å drepe og spise med den. Ellers blir det jo bare helt vanlig strategi spill nesten Jeg er skuffet. [/quote'] Ja helt enig. Håper dem forandrer det i neste, eller en uppgrade. Er jo lov og håpe. Siter
Jon L Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 boikotta egentlig spillet pga securom, men de jeg kjenner som har sagt det sier dog ogsaa at det ebber av ganske fort. Morsomt konsept, og morro i starten, men saa blir det meningsloest ganske fort? eller spilte de bare ikke lenge nok Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 I starten er det morro, ,man skaper jo sin egen figur å kan gå/flyve rundt med den å bli venner med andre skapninger, eller drepe og spise dem for å overleve. Da styrer du den figuren du selv har skapt. Så kommer man til stamme modusen, og da flyttes kamera til overfra slik som i feks red alert serien, empire earth osv. Man må samle ressurser, krige, kjøpe, selge og slikt. Og det var ikke det jeg hadde regnet med da jeg kjøpte spillet. Og jeg ble skuffet, skal nå starte på nytt med plantespiser, og velge å ikke gå til stamme modusen før jeg har samlet alt. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Har dere virkelig satt dere inn i Space Age eller? Etterhvert som man gjør oppdrag, overtar nye solsystemer og sånn, gjør handel med andre solsystem, så tjener man penger, og låser opp nye muligheter som f.eks. å kan lage en NY creature, som man kan sette ut på en planet osv.. I'm just saying.. :whistle: Og neitakk, fable osv.. Ikke min stil.. Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ja. Kan sette den ut på en ny planet, Men kan jo ikke spille den selv. Er det som er cluet her, og spille freaken du lager selv, ikke bare suse rund i det lille knøttet av et romskip du har. Og tjene penger osv osv. Eller tar jeg feil, kan man spille den selv på den planeten man setter den ut på. ?? Jeg har bare fått en masse trade routes, og starta krig med noen andre alien,s. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 boikotta egentlig spillet pga securom' date=' men de jeg kjenner som har sagt det sier dog ogsaa at det ebber av ganske fort.Morsomt konsept, og morro i starten, men saa blir det meningsloest ganske fort? eller spilte de bare ikke lenge nok [/quote']Er vel sikkert veldig avhengig av hvaslags spill man liker, jeg personlig gikk veldig fort lei, men jeg kan forstå at folk som liker strategi- og managementspill syns at dette er morsomt. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg liker feks. Locomotion.. Knallgodt management-strategi.. Det som gjør at jeg er på vei til å gå lei av Spore er at trading av spices ikke gir meg penger direkte - jeg må selv plukke opp og selge.. Micromanagement er aldri gøy.. Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 FM2009 sier nå bare jeg Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Ja, nå er jeg også en stor fan av strategi og managment spill. Men når jeg kjøpte Spore var det ikke det jeg var ute etter Var ute etter å skape min figur å knalle ned alle jeg kom over Er nå en altetende "fugl" som ikke orker å gå vidre i evelusjon Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 ....eller måke som vi kaller det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.