Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.

Det jeg savner, er at man spiller den figuren man laga fra starten.

Og kunne landa på disse planetene, gått ut, ok du kunne ha daua om det ikke var oxygen der eller hva nu disse skapningene trenger:)

men det er vel formye forlangt :) Nei Ola du får lete frem xbox,en igjen og se frem til Fallout 3 og Fable 2 :P

Driver selv og spiller litt på mercenaries 2 om kveldene.

Skrevet
Ja' date=' morsomste var jo når man fikk skape sin egen figur, å kunne dra rundt å drepe og spise med den. Ellers blir det jo bare helt vanlig strategi spill nesten :P

Jeg er skuffet. [/quote']

Ja helt enig.

Håper dem forandrer det i neste, eller en uppgrade. Er jo lov og håpe.

Skrevet

boikotta egentlig spillet pga securom, men de jeg kjenner som har sagt det sier dog ogsaa at det ebber av ganske fort.

Morsomt konsept, og morro i starten, men saa blir det meningsloest ganske fort? eller spilte de bare ikke lenge nok

Skrevet

I starten er det morro, ,man skaper jo sin egen figur å kan gå/flyve rundt med den å bli venner med andre skapninger, eller drepe og spise dem for å overleve. Da styrer du den figuren du selv har skapt.

Så kommer man til stamme modusen, og da flyttes kamera til overfra slik som i feks red alert serien, empire earth osv. Man må samle ressurser, krige, kjøpe, selge og slikt. Og det var ikke det jeg hadde regnet med da jeg kjøpte spillet. Og jeg ble skuffet, skal nå starte på nytt med plantespiser, og velge å ikke gå til stamme modusen før jeg har samlet alt.

Skrevet

Har dere virkelig satt dere inn i Space Age eller? Etterhvert som man gjør oppdrag, overtar nye solsystemer og sånn, gjør handel med andre solsystem, så tjener man penger, og låser opp nye muligheter som f.eks. å kan lage en NY creature, som man kan sette ut på en planet osv.. ;)

I'm just saying.. :whistle:

Og neitakk, fable osv.. Ikke min stil..

Skrevet

Ja. Kan sette den ut på en ny planet, Men kan jo ikke spille den selv.

Er det som er cluet her, og spille freaken du lager selv, ikke bare suse rund i det lille knøttet av et romskip du har. Og tjene penger osv osv.

Eller tar jeg feil, kan man spille den selv på den planeten man setter den ut på. ??

Jeg har bare fått en masse trade routes, og starta krig med noen andre alien,s. :)

Skrevet
boikotta egentlig spillet pga securom' date=' men de jeg kjenner som har sagt det sier dog ogsaa at det ebber av ganske fort.

Morsomt konsept, og morro i starten, men saa blir det meningsloest ganske fort? eller spilte de bare ikke lenge nok [/quote']Er vel sikkert veldig avhengig av hvaslags spill man liker, jeg personlig gikk veldig fort lei, men jeg kan forstå at folk som liker strategi- og managementspill syns at dette er morsomt.

Skrevet

Ja, nå er jeg også en stor fan av strategi og managment spill. Men når jeg kjøpte Spore var det ikke det jeg var ute etter :P Var ute etter å skape min figur å knalle ned alle jeg kom over :P

Er nå en altetende "fugl" som ikke orker å gå vidre i evelusjon :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...