Jakob Arne Brønstad Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Viser til bilde! Jeg har netopp kjøpt med ny bærebar data. Dell Inspiron 1525, og har problemer med vrc. jeg har sett at jeg må skru med noe i skjerminnstillingene, men finner ingen ting som ligner på det som må skrues ned på..... Siter
Anders Henriksen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Har samme problemet på min laptop nemlig at endel av meny og tekst forsvinner. Har også hørt mange andre som bruker bærbar pc har det også... Vet ikke hva feilen er men har vel noe med enkelte skjermkort til laptop. Jeg brukte heller den stasjonære pcen og vips var problemet løst Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 jeg har det på min stasjonære pc, men har den ikke inne rekkevidde på noen måneder, så jeg kjøpte med bærebar for å veieopp for savnet:P uansjett så fann jeg ut at jeg måtte skru ned Hardware Acceleration, men finner ikke det i innstillingene mine. har Mobile Intel® 965 Express Chipset family video card, dell inspiron 1525 pc......... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Å nedjustere "Hardware Acceleration" i XP er ganske lett, men det ser ut som at du har Vista. Mener å ha lest et sted at Vista ikke lar deg justere "Hardware Acceleration", men her kan det selvsagt hende jeg tar feil... Strengt tatt, så håper jeg faktisk at jeg tar feil! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.