Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan værken huske at jeg har skrevet her inne før, eller så finner jeg ikke meg selv. Så får vel skrive inn noe selv.

Bilde av meg selv har jeg ikke, så det blir det ikke noe av.

Heter da Paul-André Tilrem, 30 år gammel og far til 2 små prinsesser.

Bor i Klæbu rett uttafor Trondheim.

Jobber hos AF Gruppen innen Enøk og ventilasjon som servicetekniker, og stortrives med det. Er faktisk kollega av en annen her inne på forumet.

Har en far som jobber i 330 skv, så intr for fly og helikopter har vel kommet inn med morsmelka. Aner ikke hvor mange turer jeg har i Sea King, men det begynner å bli en del.

Spiller hovedsaklig FSX, og holder meg til propellfly og VFR. Ikke våget meg ut på Vatsim enda. Er vel småredd, men en dag blir det.

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ahh den tempoen får tankene til og gå, jaga bruder for mange år siden....he he

Skrevet

Jeg er veldig ny her, har ikke lekt med skikkelige FS program før, kun i skyte spill som f.eks BF2.

Men har alltid hatt en del interresse for fly, så har lest en del om flykonstruksjon etc.

i 1986 så tok jeg fagbrev som Radio/TV repartør, ble lei av det og ble Teknikker i Elektronikk i 1996, skulle egentlig fortsette på skole å bli elektronikk Ingentingjør, men ble lei av skolen, igjen.

Har alltid vært interrisert i data, og som noen andre her, så begynte det med ZX-81, fortsatte med ZX Spextrum 48K, før jeg hoppet over til IBMs PC-verden.

Har jobbet i mange år som IT konsulent, blant annet i Telenor og en del andre store og små firmaer.

Ble lei av det også, så nu jobber jeg som service teknikker på store lastebilvekt systemer, som betyr at jeg jobber med SQL databaser, elektronikk og masse mekanikk.

Kommer liksom ikke helt bort fra det, men har en veldig bra jobb som jeg trives i, så jeg har tenkt å bli.

Jeg har alt for mange hobbyer, har en gammel Honda VF1000R fra 1985, under stadig oppussing, disponerer en seilbåt som ligger på Aker brygge, som jeg har vært med på å pusse opp.

Har fjernstyrte biler som jeg koser meg med av og til.

Har tidligere trent judo, i ca 10 år.

Driver også med litt pistolskyting.

Er forresten hele 42 år gammel, er oppvokst i Kirkenes, har bodt 10 år i Hammerfest, og har til nu bodt 12 år i Oslo.

Dette bildet ble tatt i sommer, hadde akkurat barbert bort det meste av håret:

jhm-red.jpg

Noe sånt som det her så jeg ut før:

p_qba.jpg

Mopeden min, bildet er tatt på min årlige tur til Nordkapp, dette ble tatt i 2008:

IMAGE_129.jpg

Har en million bilder til, men trur dette holder en stund.

Skrevet

Bumper på denne (i tillfelle noen ikke har sett den før). Og samtidig oppdaterer jeg min.

Navn: Even Moe Egenes

Facebook: Ja, legg meg til da vell!

Alder: 16

Nasjonalitet: Rogalending

Skole: Strand VGS. 1EFA (Elektro)

Jobb: Ja takk.

Nærmeste flyplass: SVG

Favorittflyplass: DXB, AMS, SVG

Favorittfly: A330 , A320 familien, A340 og L-1011.

Favorittflyselskap: Emirates, Widerøe og Air Asia (!)

Favorittblad: Airliner World

Favorittavis: Stavanger Aftenblad (riksavis ) og DN

Andre interesser: Foto, politikk, Sos-Rasisme, UFFP, damer. Og rett og slett meg selv (høres litt småperverst ut)..

Antall flymodeller: Mer enn jeg har fingrer.

Antall flyturer: Flere hundre..

Spotting: Any time.

Strever for å bli: Voksen, stort sett.

Neste flytur: Any time..?

Fotoutstyr:

- Canon EOS 400D.

- Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS .

- Den der standard Coca-boks linsa.

- Stativ ofc.

- Noe annet greier som jeg ikke husker i farta..

6049_1188482146230_1053617600_594382_3693685_n.jpg

Skrevet

Navn: Emil Topstad.

Skole: Holmestrand Vgs, VG2 kokk & servitør fag.

Jobb: Jobber på en restaurant, foråpetligvis begynner jeg denne uken som servitør på et Quality hotel.

Interesser: Fly, mat, fiske, reise.

Om jeg har face: Ja faktisk, det har jeg. er bare å legge meg til!.

Min favoritt flyplass må bli flyplassen i Kuala Lumpur, med det følger selvsagt også Malaysia Airlines som er det beste selskapet jeg har fløyet med!

Tror jeg har fått med det viktigste nå, rop om det er noe som mangler!

; )

Skrevet

Heisann! Hans Øyvind Lunde her, 47år, bor i Bergen, gift og har tre (voksne/halv-voksne) gutter. Er ellers militærmusiker og spiller trompet i Forsvarets Musikkorps Vestlandet. Hver gang vi var på turne da guttene var små, kom jeg alltid hjem med et eller annet modellfly, glidefly, opptrekkfly, dere skjønner bildet... det var jeg som var flygalen. Da flysimulator begynte å ta såpass mye av tiden min at kona sa: "Hvorfor sitter du bare foran PCn med det derre leketøyet hele tiden, hvorfor tar du ikke flylappen på ordentlig?" Skyndte jeg meg å smi mens jernet var varmt, og for å gjøre en lang historie kort så fløy jeg opp til PPL lappen 2år etterpå i Bergen Aeroklubb i oktober i høst. Er fortsatt like glad i å fly på flightsim og oppdager stadig nye utfordringer. :-)

Skrevet

Som det står på siden heter jeg Kjell-Erik Aarsheim og er pr idag 33 år gammel - 76 modell.

Helt siden jeg som 7 åring reiste alene med Brathens til Stavanger og fikk komme inn i Cockpit har jeg vært flyinteressert. Pilotene syntes jeg var så morsom og nyskjerrig at de faktisk lot meg sitte i cockpit på klapp under hele flighten (fra gate til gate for å si det slik), en opplevelese jeg fremdeles i dag rangerer som noe av det største jeg har fått være med på. Bare så synd jeg var så ung - hadde vært morro å få gjenoppleve en tur på klapp, for idag hadde jeg forstått så mye mye mer av det som skjedde under flighten - men med dagens sikkerhetsnivå er det vel neppe lett å få innpass i cockpit....

Min største drøm var lenge å bli pilot, men med så som så karakterer i matte fikk jeg stadig høre fra de voksne at det kunne jeg nok bare glemme. Hadde uansett tenkt å søke og forsøke å bli pilot gjennom forsvaret, jagerfly da i første rekke, men med en høyde på 194cm fikk jeg høre fra flere hold at det kunne jeg nok også bare glemme - jeg var for lang.... så jeg forfulgte aldri drømmen - søkte aldri heller, og begynte i IT-bransjen isteden, og jobber pr. idag innen for politi-etaten (sivilt ansatt)....angrer jo litt på det idag for flyinteressen er fremdeles stor.... men jeg får nøye meg med å være skrivebordspilot, iallefall inntil videre. Kanskje jeg tar meg råd til PPL-A en gang....men yrkesflyger - nei det toget har nok godt for lenge siden....

Har fulgt flightsim-serien siden FLightsim's barndom tror jeg, husker iallefall versjoner fra slutten av 80-tallet. Pr. idag flyr jeg med FSX, og kjører addons: UTX, GEX, REX m.fl.

Har også nylig begynt å utforske Vatsim....

Slik så jeg ut i sommer under en liten tur med Color Magic :-)

IMG_0941_20090804_00141.jpg

Skrevet

Hei!!

Jeg heter som dere sikkert vet, Håkon Fossen. Jeg er født 23. desember og har akkurat fylt 15 år. På fritiden går mye av tiden til å trene, motorsykkel og venner. Har nettopp kjøpt motorsykkel, Honda Varadero 125XL, og gjør den nå klar til øvelseskjøring til sommeren.

Driver også en del med modellfly, for tiden har jeg tre fuel fly som jeg flyr med noen ganger.

Ellers går jeg siste året i tiende på ungdomsskolen, og etter tiende blir det Allmenn.

Har alltid vært fly interessert, mye av dette PGA faren min driver med fly. Det begynte da jeg var rundt 6 år, da jeg for første gang fikk sitte på med pappa sin Storm 280 som han hadde den gang. Så ble det en MCR-01 som han fortsatt har enda. Nå til sommeren regner pappa, sammen med naboen min å være ferdig med Mustang P-51D, som blir bygget i kjelleren her hjemme.

Rundt 10-12års alderen la jeg vel pilotdrømmen min så og si på is, men etter jeg kjøpte FSX i 2007 ble jeg sikker igjen på hva jeg skulle bli: PILOT! Tenkte vel på å ta utdannelsen i forsvaret, men det går ikke fordi jeg bruker linser. Da blir det heller å satse på sivil utdannelse og bli yrkesflyger for SAS eller lignende.

Da jeg først begynte på ungdomsskolen gikk det ikke så bra med karakterene, under 4 i snitt. Vel, så begynte jeg å satse litt mere på skolen, med pilotyrket i baktankene og nå ligger jeg nærmere en 5er i snitt.

Flyr ikke så mye på FSX som jeg burde ha gjort, finner ikke så ofte tid til å ta meg en tur. Flyr mest langruter med 744, men tar også kortturer med 738.

Annet:

Fly: Airbus A340-300 og -600

Flyplass: Chicago O'Hare og selvfølgelig OSL!

Flyselskap: SAS

Andre interesser: Fotball, Sykling, Ski.

Hjemmeside: www.flyinfo.blogg.no

Vel, det var vel det meste om meg. Nå får jeg øve til Matteprøve til neste uke: Konstruksjon og Økonomi:D

Jo, skal forresten på yrkesmesse på Lillestrøm neste Tirsdag. Der blir det vel å gå rett bort til nærmeste flybod! Kanskje noen andre her skal dit?

-Håkon

Skrevet

Navn: Martin Schjetne

Alder: 21

Jeg har vel så lenge jeg har kunnet huske vært svært interessert i fly og flyving, mye av det er kanskje takket være min mor og far som begge har vært høytflyvene så lenge jeg har levd og vel så det. Blir jo da også mye prating (og faktisk litt reiser) med diverse kollegaer rundt om i verden på første klasse (som da er cockpit selvfølgelig!) Føler meg vel litt priviligert akkuratt der.

Har da alltid hatt et stort brennende ønske om et liv i luften som flyver i sivil luftfart. Planen har vært urokkelig inntill for 1 år siden da jeg begynte å skjønne litt av realiteten av et slikt yrkesvalg mtp lønn/lån osv. Jeg har da istedenfor valgt å bli værende på bakken i form av å kjøre tog. Var igjennom en svært spennende opptaksprosess til Norsk Jernbaneskole tidlig 2009 og var så heldig og komme igjennom nåløyet! Nå sitter jeg da på skolebenken og leser om boggier, motorer, forskrifter og ellers om elektronikk og mekanikk så det griner etter! Kan vel trygt si at min hverdag ikke er noe hvilehjem for gamle damer. Men henger da også en STOR gulrot rett foran tryne mitt!

Det å kjøre tog føles litt som å fly et fly. Ja, man kan si at man ikke er så fri som man er når man flyr. Dette stemmer jo forsovidt, men frihetsførelsen er der uansett i aller høyeste grad! Kan varmt ambefale denne rettningen til folk som er i tvil spesiellt mtp lønn, jobbsikkerhet og arbeidsforhold. (Lønnet utdannelse er det også)

Men, nok om det! Slenger med et lite mobilbilde (dårlig) av førerrommet på CargoNets nyeste lok (forløpig innleid fra utlandet på prøve) CE119 (blir vel EL19 hvis det blir "godkjent")

11012010148.jpg

Skrevet

Veldig flott tråd dette! ;)

Navn: mitt navn er jo Andreas Iveland :cool:

Bodsted: Kristiansand, nærmere bestemt Øvrebø i Vennesla komune.

Går på ungdomskole, har hatt interesse for fly nesten hele livet, og på bilder av min første flytur står jeg i flysete å smiler til alle! haha :D

Drømmen er jo helt klart å bli flyger. På fritiden driver jeg med flightsim, i tilegg til å drive med modellfly. Flyr modelfly på en nydelig plass som heter Fredsmy, som ligger mellom Birkeland og Oggevann oppe med Iveland komune.

Så det var meg og mitt. ;)

Skrevet

Heisann!

Oppdatering? Ja jo hvorfor ikke!

Anders Merch(Mærsj) Grønmyr her!

26år og 1983 modell(fine årgangen...)

Bosatt i Stavern Vestfold

Har drevet med Flightsim jevnt siden jeg var 16år ca tenker jeg men først de siste par årene som aktiv med Vatsim både som pilot og atc at jeg virkelig har blitt hektet på dette.

Sånn jobbrelatert så jobber jeg nå som Vekter på sjøen i avdeling ColorLine men der ansatt i Securitas. Har også vært sånn populær kontrollør på flyplasser som Gardermoen også en kortere periode på Torp og Geiteryggen. Jobber også en del som fengselsbetjent ved Skien Fengsel ved siden av sjølivet nå!

Familiemessig så er jeg forlovet og stefar til en gutt på 10år, blir pappa til sensommeren også :)

Fritid går til å følge LSK som aktiv i Kanari-Fansen Lillestrøm :) Ellers stort sett det vanlige!

Skrevet

Litt om meg.

47 år, tre barn og jobber som IT tekniker nettverk. IP telefoni er en del av dette. :-)

Bor i Lillestrøm og er medlem av OFKL.

Har vært flyinteressert siden jeg kunne peke opp i luften og si "se". Tok enda mer av etter en tur til Chicago i SAS sin DC10 1977.

Har ca 40 starter i seilfly, ca 15 timer i div simulatorer og ca 40 turer på klapp ombord i div liners. :-) De fleste før 9/11

Ellers blir det mye DC10 simulator nå for tiden. www.dc10.no

Skrevet

Mâtte vel skrive för eller senere :grin: :

Vel, mitt navn er Johan Luiggi Görrissen (Liker â kun bruke Johan Luiggi da jeg ikke er heeelt glad i Görrissen delen av navnet). Jeg er 15 âr, halvt fransk(eller korsikansk da :P), födt i den nydelige Korsikanske byen Bastia, hvor jeg bodde til jeg var 6-7 âr för jeg flyttet til Oslo. Flyinteressen kommer vel av div ting, men fâr vel oppsummere det med at Farfar var flygeleder pâ LFPO, LFKJ og tilslutt LFKB, og at faren min kjöpte FS95 nâr jeg var 4/5, og da ble det jo litt flygning :) Sâ flyttet jeg jo til Norge og da ble det sterk interesse i F1/Rally fram til 2006 da jeg prövde FSX demoen og flyinteresen kom RETT tilbake. Jeg oppdaget FS.no via en trâd pâ PCMNorge.no og regristrerte meg nâr jeg hadde fâtt tak i en mail som forumet aksepterte (Tidlig 07). Uten forumet hadde jeg nok fortsatt kjört 747'ere i bakken og diverse andre idiotiske ting :)

Er intressert i filmredigering/film, data og fly :)

Har nâ fâtt begynt pâ PPL, og har 6-7 timer i en PA28 :)(6 T/O og 6 landinger hittil)

Driver ogsâ blogg( Klikk her og en YouTube channel med noe varierende kvalitet( Her )

Ogsâ var det bildet da :):

1494aye.jpg

Skrevet

Får presentere meg jeg også da.

Om dere ikke har skjønt navnet mitt enda kan dere værsågod å ha det så godt.

Jeg er 17 år gammel og fra Sandefjord hvor jeg går på Skagerak International School i et håp om å ende opp med International Baccalaureate Diploma om halvannet år. Flyinteressen er medfødt, men det kun de siste årene den har fått skikkelig fotfeste. Satser på å bli pilot en dag, men for øyeblikket er jeg mer enn opptatt av skole og førerkort til bil.

Har også en samling på 24 flymodeller i forskjellige størrelser og fasonger.

Også et bilde tilslutt, her komfortabelt plassert i Emirates sin First Class Cabin.

263yqgn.jpg

Fikk bare lov til å sitte der et minutts tid før jeg ble kasta ut.

Skrevet

Hmm ikke med her jeg da, vel på tide kanskje.

me.jpg

Tatt på 737-500 på vei til Oslo, November 2004 eller noe sånt.

Som kjent for noen heter jeg Tom Knudsen og har vært medlem av flightsim.no siden 2003 med en liten pause her forleden. Jeg har begynte med ulike simulatorer for 10-15 år siden men fikk først fasinasjonen skikkelig med FS2002.

Har alltid hatt en indre fasisnasjon av fly, helt siden jeg var liten og fikk komme på besøk til kapteinen.

Videre er 35 år og bosatt i Ulsteinvik på Sunnmøre, her bor jeg sammen med min samboer Yvonne og hennes gutt Sondre på 12 år. Sondre har Asperger syndrom og ADHD noe som byr på sine utfordringer og gleder daglig.

Jeg er opprinnelig en ekte Lørenskog gutt som både er født og oppvokst i samme kommune, bodde mine første 15år på Løken/Lørenskog.

Jeg har hatt min far boende i Sørum kommune (Stomperud bygda) og da har dette også vært en naturlig plass å holde til opp gjennom oppveksten.

Min interesse forøvrig er fotografi, fly og data (finnes det noe annet he he) noe som har resultert i kronisk latskap noe som var ulikt meg i barne- og ungdomstiden. Sånn er det vel med teknologidannelsen etter fremsprinet på 90tallet.

Flyttet til Kristiansund i 1999 og videre til Ulsteinvik i 2001 etter å ha møtt min kjære. Har jobbet meste parten i offshore sektoren men har nå valgt å gå tilbake på skolebenken å studere. Tar nå bachelor graden min i Media, IKT og Design på Høgskulen i Volda og regner med å være ferdig i 2012.

De fleste kjenner vel meg her på forumet både via min hjemmeside www.tknudsen.com og ulike guider her og der, dette er min måte å gi noe tilbake til felleskapet på og gleder meg stor over å kunne dele interessen min med andre enten det er online, på treff, på forumet osv..

Vel thats me...

Skrevet

Namn: Brage

Alder: 14, snart 15

Bustad: Ski- og ekstremsportbygda Voss

Interesser: FLY,FSX, sykling, motbakkeløp, symjing(er symjetrenar), sau(er bonde på deltid og avløysar) osv.

Fekk flyinteressa etter fleire feriar hjå familien i Bodø med F-16 flygande rett over hustaket, og etter nokre klappturar. Og endå meir flygal vart eg etter at eg hadde arbeidsveke på Bodø Hovudflystasjon i mars i år :D

Har planar om å ta seglflysertifikat, og håpar å verta jagarflygar :D

Skrevet

Hvem er jeg?

Navn: Henrik Simonsen

Alder: 16

Bor: Molde

Interesser: Fotball og Fotballdømming, og selvsagt fly :)

Kamera: Canon EOS 1000D og Sigma 70-300mm

Favorittflyselskap: Mange, men liker SAS, BA og Thomas Cook veldig godt :)

Favorittflyplass: Liker de fleste plasser hvor det er fly...

Favorittsete på fly: A og F ;)

Favorittfotballklubb: Molde, Porto og Real Madrid

Favorittfotballspiller: Sergio Ramos og Raul Meireles

Flyinterresse kommer av: Tror d er medfødt.. Reiste også en del når jeg var liten...

Skole: Romsdal VGS, Elektro, går VG1, planen er å bli avinoiker :)

Flysimulator: JA, FSX

Noe av det artigste jeg har vært med på innen fly: Arbeidsuke hos SGS, og mange fine fly turer ;)

Favorittfly: B737(hele serien), B757 og Airbus a321!

Bilde fra Arbeidsuke hos SGS, Molde:

Henrik010225x300.jpg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Takk for det Even, litt slurv fra min side, he he. :)

Da er det min tur til å presentere meg da.

Navnet mitt er da Eivind Oterhals, og jeg er som kjent 15 år. Fyller år 30. November. Jeg har hatt interesse for flightsim og luftfart siden jeg gikk i syvende klasse. Etter da har jeg blitt mer og mer bestemt på at SAS kaptein, det skal jeg bli. Så jeg er nå igang med å skaffe meg PPL-A. Legesjekk og teori er bestått, og har fløyet syv leksjoner. Venter på progsjekk til blokk A nå. Jeg flyr i Gardermoen Flyklubb.

For tiden går jeg studiespesialisering ved Molde VGS, og har fin utsikt mot flyene som kommer inn på approach til bane 07 i Molde. :grin: . Planen etter VGS er pilotutdanning i USA. Ellers har jeg interesse for båt, og data. Familien eier en flott Saga 32, men som vi bruker så alt for lite. Av musikk hører jeg på ekte hard rock, mest på bandene Guns N' Roses og Metallica. Der Guns N' Roses er favoritten.

Bildet finner dere på facebook, da jeg ikke har noe tilgjengelig på datamaskinen.

Da overlater jeg stafettpinnen til nestemann og sier:

Hilsen

Eivind

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Hei,

Jeg er 13 år gammel og bor på Bru i Rennesøy (Rogaland).

Jeg har vært interessert i fly siden jeg var rundt seks år gammel.

Jeg vet ikke helt hvordan det startet, men det kan sikkert ha med at onkelen min er pilot.

Jeg har flydd på flightsim siden 4. klasse.

Nå går jeg i 8. klasse på Rennesøy Ungedomsskole.

Målet mitt er å bli pilot eller noe som har med fly å gjøre.

Jeg er ofte på Sola for å spotte fly, jeg bruker Nikon D3000.

Interessen for fotografering begynte for omtrent ett år siden.

Jeg flyr også modellfly, det er noe jeg kommer til å drive med i MANGE år fremover!

Bilde har jeg på facebook, legg meg gjerne til :)

Msn har jeg også: erikobru@hotmail.com

Mine favoritt flyselskaper er Icelandair, SAS og NAX.

Favorittfly er Boeing 737, 747 og 757, vanskelig å si hvilket jeg liker best..

Tror jeg har fått med det viktigste nå, rop om det er noe som mangler!

Erik

Skrevet

Ja en update :

Jeg heter Andreas Nærbø og bor på Mosterøy.

Det ligger i rennesøy komune i Stavanger.

Går på Renesøy Skole i 8A.

Jeg ble flyinteresert av noen venner som viste med Fs9 også

ville jeg ha den og nå flyr jeg fs. Fly interessen startet

vel rundt 7 års alderen.

Jeg skal kjøpe modellfly og spotter også. Jeg bruker Nikon

D3000 og SIgma 70-300 MM linse.

Ligger endel bilder på facebook.

Legg meg gjærne til om du ikke har meg :)

Andreas

Skrevet

Hei !

Æ hete Sivert Indergaard å e 12 år å går i 7. klasse.

Har vært interessert i fly i en del år (huske ikke helt)

På fritida e æ som oftest på pc'en. Kan henj at æ tar mæ en tur te Værnes med mitt Canon 450D (Canon EFS 18-55mm)

Æ har facebook, så det e bare å add mæ.

Hilsen Sivert :)

Skrevet

Vil gje tråden eit bump!

Oppdatering:

Alder: 14(15 i desember). 10.klasse.

Bustad: Voss( jepp, der Ekstremsportveko er, der mange proffe skiløparar kjem frå, og som har flest OL- og VM-medaljer i vinteridrettar i heile verda i forhold til innbyggjartalet)

Favorittfly: Starfighter, F-16, F-14, F-86F, F-35, 737, 757, 767, 777, F-50, DHC-6, DHC-8, MD-8x.

Interesser: FLY, FLYSIMULATOR, langrenn, slalåm, motbakkeløp,langdistanseløp, symjing(er symjetrenar) osv.

Beste flyopplevelsar: Arbeidsveke på Bodø Hovudflystasjon i mars i år, overflygingar av F-16 på besøk hjå familie i Bodø, klappseteturar: SAS 737-500 Flesland-Værnes, NAX 737-800 Schönefeld-Flesland og SAS F-50 Flesland-Kjevik, og mange andre besøk i cockpit.

Har tenkt å ta seglflysertifikat, og håpar å verte jagarflygar

Skrevet

Vekker denne til liv igjen.

Sånn kjapt.

Passert 30

Samboer

Barn x 2

Katter x2 (rasekatt gies bort!)

Ingen bil

Spilt flysim siden sort/hvitt PC (føles slik ihvertfall)

Flyskrekk

Tar vel flysimulatorer mindre seriøst og har vel flest antall kræsj på dette forumet. Beløper seg til endel hver dag når man bare skal gjøre "ting man ikke gjør i virkeligheten".

Jeg kunne lagt ut bilde, om jeg så ut som Brad Pitt...

Skrevet

Sikkert en del av dere som vet hvem jeg er, og hvordan jeg ser ut. Møtte jo en hel del på FLG! :)

Anyway!

Reidar Fredrik Kværnes Frydenlund.

Oslo.

VG2 Maritime fag. Gonna be styrmann/skipsfører i Redningsselskapet.

Interessen for fly startet da jeg var 6 år. En liten tur i LN-RAL rundt Røros, tur i tårnet og tur med brannbilen. Frelst!

Ellers flyr jeg etter damer, har spilt Den unge Fleksnes i TVNorge sin julekalender 2010, aktiv trommeslager og speider.

IMG_0231.jpg

IMG_0236.jpg

Og et fra da jeg tok meg en dag med RS Bergesen :)

bilde4_zpscfa0e3aa.jpg

Skrevet

<--- Navnet står der...

Jeg er født i 2000, og jeg kan ikke huske når jeg ble flyintr. Første gang jeg fløy, var det en Coast Air rute OSL-FRO i 2001. Siden den gangen, har jeg vært stor fan av ATR-flyene. Er godt bereist, og har fløyet:

Saab 2000

ATR 42-300

ATR 42-320

Dash 8-103

Fokker 50

Fokker 70

Boeing 737-300

Boeing 737-700

Boeing 737-800 med og uten winglets

A319

A320

A321

Embraer 120

CRJ 700

C172

Jeg går siste året på barneskolen i Florø. Bilde har jeg ikke på PCen min. Interessene mine er FS, flyvning, båt og reiseliv generelt. Drømmen er å bli pilot for Caribbean, og ha base på St. Marteen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...