Skrevet 14. september 2008 16 år Noen som har noen gode fotos av braathens SAFE der flyet var blankpolert i bunnen? Trenger noen gode bilder til et kult og spennende prosjekt. Blir selvsagt litt heder og ære til eieren av bildene :grin: Ta helst kontakt på PM
Skrevet 14. september 2008 16 år Du kunne jo også sett her: http://www1.airpics.com/search/search.php?ar=2&type=&string=Braathens+SAFE&si=30&count=10&st=1 Og kontaktet en fotograf og spørre om han/hun kunne være behjelpelig
Skrevet 14. september 2008 16 år Forfatter Jo takk for tipset Andreas. I første omgang hadde jeg håpet på at jeg treffer 1 person her på forumet som har en kjekk samling med varierte bilder slik at jeg kun trenger å forholde meg til 1 person Klaffer ikke det så blir det på airpics osv å plukke ut ett og ett bilde og spørre om tillatelse
Skrevet 14. september 2008 16 år hvorfor plukke ett og ett bilde når en og samme fotograf som oftest har mange mange bilder
Skrevet 14. september 2008 16 år Håper du finner noen knallgode bilder! Jeg var for sent ute i fotograferingen av slike ting til at jeg fikk med meg gamle SAFE-schemet...
Skrevet 14. september 2008 16 år Forfatter hehe, ja det begynner desverre å bli en stund siden vi så gode gamle B-safe live nå. Var en fotograf på airpics som hadde endel gode bilder så jeg har kontaktet han. Håper han er interessert i å hjelpe Takk for hjelpen foreløpig ihvertfall
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.