Skrevet 26. september 2008 16 år Etter jeg har logga på trykte jeg disconnect i multiplayer og så trykte jeg client settings, og så satte jeg på other på begge i stedet for default
Skrevet 26. september 2008 16 år Forfatter Funker ikke for meg men hvilke tall står det etter other på deg?
Skrevet 1. november 2008 16 år Sorry for sent svar, men jeg bruker norton. Jævlig kjipt. Nå funker det ikke igjen
Skrevet 1. november 2008 16 år Ja, dette er et kjett problem. Har selv trend micro, fordi skolen bruker et så dårlig system for internett, så må ha det, og det blokkerer multiplayer. Eller dvs at jeg ser noen fly, mens noen ser jeg ikke.. Har prata med trend micro, men første løsningen deres fungerte bare en gang (+ at den "fiksen" gjør sånn at noen ganger så skrur ikke pc'en seg på..), så for øyeblikket så er jeg veldig glad i trend micro :whistle: Så får håpe den andre metoden deres funker.. Kjett iallfall
Skrevet 1. november 2008 16 år Ja, sånn det er her også. Bare noen få jeg ser mens mesterparten ser jeg ikke. F.eks på Gardermoen så jeg ingen men når jeg var på final i Tr.heim så jeg et på holdingpoint. Rart.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.