Tommy Bernes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hei.. Var en tur ute i går kveld og tok noen bilder som eg fikk lyst og dele De er tatt på voss.. Takk for titten.. Mvh Tommy Siter
Helge Sakkestad Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Fine bilder! Og litt av en foss.... Ser ut som att anda blev lei av å bli fotografert... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Flotte bilder! Hvilken lukketid bruker du på fossen? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Ble det første bildet tatt uten stativ? Savnet litt av skarpheten i det, ikke på selve vannet, men omgivelsene rundt. Uansett ett flott motiv med artig varriasjon i vannretningen. Flott vinkel! Ble nesten litt tørst av bilde nr. 2, herlig motiv! Det eneste jeg savnet var litt forgrunnsdetaljer, og kanskje litt større kontraster i bakgrunnen. Selv om jeg synes kontrastene mellom vann og stein var perfekt, ønsker jeg meg fortsatt litt mer detaljer på de mørke områdene. Likte spessielt godt steinen nederst til venstre i bildet, som på en måte forlenger vannretningen. Flott bilde av anden! Varmt lys, med gode detaljer! Litt sær er jeg også her, hadde kanskje ønsket meg anden plassert på venstre side i bildet, for å skape en litt mer ro. Har du brukt autofokus på det siste bildet? På dyrefoto kan det være lurt å sette fokus på øynene til dyret for å skape litt mer liv i bildet. All in all, flotte bilder! De bringer fram minner om grunnskolen og høstturer i skogen med klassen. Takk! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Lekkert! Synes dette var meget flott å se på! Siter
Audun Braastad Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Veldig stilig! Det første jeg ser som du kan forbedre er lyset. Neste gang, så prøv å ta bildene i soloppgang, solnedgang, eller når det er omtrent helt mørkt. Da får du lukkertider på kanskje 15 sekunder, og det kan skape herlig lys! Siter
Tommy Bernes Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Takker for kommentarer og kontruktive tilbakemeldinger... Skal prøve ut andre innstillinger neste gang. Den anda var i seg selv litt motvillig til å bli fotografert, ville heller ikke gå nærmere i frykfor å skremme den vekk Får se imorgen.. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg likte samtlige bilder svært godt. En fin kamerafangst nå i det flotte høstværet. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det mer jeg leser på tittelen, det morsommere blir det!! Kjempe tittel, hehe. Kjempe bra bilder også! Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Jammen ?1? Jammen ?!? Åhr, bildene har forsvunnet. Du har vel ikke lyst å fikse slik at jeg også kan få nyte de fine bildene? Siter
Tommy Bernes Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Ja, Slettet de med et uhell og nå går det ikke an og endre inlegget heller :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.