Skrevet 13. september 2008 16 år Ja, i dag skal der ses fodbold, og for en gangs skyld kommer den også på en kanal, som jeg kan se. Very nice! Others?
Skrevet 13. september 2008 16 år You bet on it å det blir jo en klar borteseier Kan ikke drømme om noe annet.
Skrevet 13. september 2008 16 år Jaja.. Gratla alle L.pool fans.. United spite greit første omgang, men etter det, va det heller tamt..
Skrevet 13. september 2008 16 år Men Liverpool hadde vel ganske flaks på begge målene Først scorer ManU selvmål, og deretter nærmest gir forsvaret bort ballen.
Skrevet 13. september 2008 16 år Forfatter Ja, men det var alligevel fortjent. LFC spillede bedst 80% af tiden og brændte flere STORE chancer. Både Kuyt og Keane var lidt uskarpe i afslutningerne.
Skrevet 13. september 2008 16 år Jaja. Venter bare tl L*****pool kommer til drømmenes teater. Da bli d vell ett annet resultat tenker jeg United gav Liverpool seiern slik jeg så det..
Skrevet 13. september 2008 16 år United gav Liverpool seiern slik jeg så det.. Klart de gjorde det Roger. LFC er jo tross alt et mye bedre lag, så noe annet skulle da bare mangle :grin:
Skrevet 13. september 2008 16 år Forfatter Jaja. Venter bare tl L*****pool kommer til drømmenes teater.Da bli d vell ett annet resultat tenker jeg Til den tid skulle vi gerne have Torres, Gerrard og Agger med i startopstillingen (og Ronaldo med igen for ManU selvfølgelig), so we'll see. Det bliver spændende uanset.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.