Skrevet 12. september 2008 16 år Hei, Skal snart ut på en litt lengre reise, der det ene strekket er på nesten 11 timer. Så jeg tenkte å dra med med en minilaptop ombord slik at jeg kan undeholdes på flyturen. Tenkte i første omgang og kjøpe ett ekstra batteri, men ser jo at dem selger universal strømadaptere med slik sigrettenner-kontakt. Så hadde jo vært bedre med en sånn ettersom det da ikke blir restriksjoner på strømbruken. Men så til spørsmålet. Er det noen som har anelse om det finnes slik input ombord? Flytypene er forøverig Boeing 747-400 og 777-200.
Skrevet 12. september 2008 16 år Forfatter Ahh genial side, takker:) Ser ut som det blir ekstra batteri ja.
Skrevet 12. september 2008 16 år Øhhhh i Cessna 150 fra 1968 er det sigarettlighter ;-) Og den virker :-) Bruker den til strømforsyninga til GPS'en Vet ikke om Airbus og Boeing har kommet så langt ennå :-)))))
Skrevet 12. september 2008 16 år Sigarettennere og askebeger var nok mer populære på 60-tallet enn i dag. Alle vet at verden bare blir kjipere og kjipere, hvor er kjolene og spiraltrappen i 747?
Skrevet 13. september 2008 16 år Verden blir ikke kjipere av at man kan bruke norsk kontakt (og mange andre lands kontakter) rett i pluggen ombord i Continental 757 til USA Da har man god tid til å justere bilder
Skrevet 13. september 2008 16 år I Singapore Airlines sine A380 og B777-300ER fly kan du også bruke vanlige kontakter fra samtlige seter på flyet. Håper virkerlig at det blir en av overnenvte fly jeg reiser med neste gang jeg flyr med Singapore Airlines... :grin:
Skrevet 13. september 2008 16 år Den der seatguru var en gud! den kommer til å bli mye brukt!! Hadde jeg bare hatt den da vi skulle hjem fra Dubai, satt ved nødutgangene, så setene var så trange at det var fælt, folk gikk på do hele tiden, og det var ISKLADT!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.