December 10, 200124 yr Leste i Business Day at BA er i ferd med å fase ut samtlige av sine B767-300 maskiner. Grunnen til dette er at selskapet vil satse mer på kort- og mellomdistanse, siden mye av langdistansemarkedet, særlig til USA har forsvunnet siden 11/09. Med andre ord er det snart slutt for "heavy'er" på ordinær rutetrafikk i Europa, LH og Iberia har jo også planlagt utskiftning av sine A300-maskiner.
December 10, 200124 yr Lufthansa har jo for lengesiden startet sin ut-fasing av A300. Per idag har de vel bare 5 (6?) igjen i sin flåte. Disse flyr faktisk for det meste innenlands i Tyskland. F.eks. EDDM-EDDF. Så slik er det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MVH Mathias
December 10, 200124 yr Lh har i dag disse Airbus 300/310 maskinene 14 A300, hvorav den siste ble levert i 96 6 A310, hvoras den nyeste fra 92 Lh bruker disse hovedsaklig på innlandsruter, men også på flyvninger til bla. LHR og CHP. Flere av BA's 763 maskiner er blitt overlevert til Qantas
December 10, 200124 yr Author Noen som sitter med en oversikt over hvilke maskiner det dreier seg om (reg) og hvor mange ?
December 14, 200124 yr Jeg har Novemeber utgaven av Airliner World hvor det står at BA vil "slette" alle B747-200 "Classics" og seks 767-300. Nå vet ejg ikke om de har kommet med noen nye uttalelser..... [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.