Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Kjempe bra film! Perfekt musikkvalg men det skal sies at det ble litt lav fps ;)

Lurer på hvorfor ikke flere kommenterer? :confused:

Skrevet

Hei.

Filmen er bra den og bra musikk valg. ;)

Ikke bry deg om lav FPS, er jo ikke det som er viktig i filmen :)

Skrevet

Bra film, med mye stemning i! Og igjen bra musikkvalg.. sovnet nesten på grunn av en behagelig musikk til en fin kveldstemning, samtidig som jeg ville se den flotte film :)

Skrevet

Musikken var bra og passet ypperlig. Det som ikke var bra var svært dårlig fps, altfor mye "panning" rundt flyet som ble slitsomt å se på. Prøv å få mer flyt i filmingen. Prøv å holde en vinkel. Tips: Finn en vinkel du vil filme i, og la "handlinga" virke i den vinkelen. Da blir det roligere å se på. Bruk et redigeringsprogram og film i fra forskjellige vinkler å sy det sammen etterpå. Prøv også å variere + kutte ned på noen av scenene. Ellers keep it up! :)

Skrevet

Musikken passet som alle andre sier bra, fikk følelse av det.

Samtidig sier jeg enig med han over meg, angående kamera vinkel. Ble litt for mye frem og tilbake og opp og ned for min del, men jeg klarte å overleve ;)

Ellers liker jeg å se flyet ordentlig, på dagtid altså, spesielt når FPS er så dårlig, fly heller på dagtid neste gang du lager film.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …