Skrevet 9. september 2008 16 år Bare lurer litt..... http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=432256#Post432256
Skrevet 9. september 2008 16 år Vi har et par grinete folk her, ja De er i deres hoder verdensmestre/ufeilbare. Slike vil alltid finnes, og man kan egentlig bare synes synd på dem og/eller le av dem.
Skrevet 9. september 2008 16 år Eg vil ikkje seia me er sure og stae Men om du hadde meg i tankane (iblant andre håpar eg) så ser eg at eg svarte deg litt kort. Men om eg skal skrive det eg kan om holding så er det snakk om 10 sider med informasjon som kjem ramlande ut. Og det blir tungvint. S det eg prøvde å formidle var å få vite kva type holding du lurar på.
Skrevet 9. september 2008 16 år Forfatter he he Torstein, du svarte vel både etter beste evne og etter mitt skjønn som en burde gjøre her inne, holde seg til spørsmålet gi litt av seg selv med sine erfaringer til andre som ikke sitter inne med akkurat det, så jeg tro nokk ikke jeg mente deg her
Skrevet 9. september 2008 16 år Jeg synes dette er en kanske viktig diskusjon, det er mange måter å lære om et evne. Mange ganger har jeg selv oversett helt opplagte ting,som andre ser med en gang.Derfor synes jeg det er mange som er kanske "eplekjekke" på dette forumet.Jeg synes som mange andre at det må gå an å spørre om det meste.Henvis heller til emnet det spørres om, istedenfor å si LET. Jeg har selv lett mange ganger uten å finne svaret, men på forumet er det alltid noen som vet.Jeg er selv en gammel gubbe (noen av dere unge synes det),men hadde det ikke vært for forumet hadde jeg vært en heller dårlig sim flyver. Petter
Skrevet 9. september 2008 16 år Forfatter Og da dette er et meget avansert sim tror jeg det også er viktig med flott støte og hjelp til de som trenger det, meg inkludert og spesielt spørsmål vedr Vatsim som faktisk tok meg veeeeeeeeldig lang tid før jeg turde og fly der og takket være veeeedlig hyggelige ATC som gjorde dette til en morro og spennende måte og fly på form meg, med ja sikkert mange dumme spørsmål som vi fleste altid har i førsten;) Ennå er jeg på txt men en dag vil min Petter Solberg aksent lyde over ATC sine ører;) Og igjen det som er veldig moro er jo det sosiale vi både har her inne på forumet og inoen tilfeller treffer som er utrolig morro og møte andre med samme intresse, håper vi alle her inne kan fortsette med det fine støtte apparatet vi/dere har mot nye skap flygere
Skrevet 9. september 2008 16 år Det er bare og gå tilbake til sine egene poster og se hva de selv spurte om. Jeg har gjort det, og fikk meg en god latter. Enkelte ting er mye letter og bli forklart en det og lese seg til det. Det kunne ha vært artig og en en egen post på teamspeak til kunne forklare litt, for da slipper folk og skrive 10 sider med tekst.
Skrevet 9. september 2008 16 år Forfatter he he j avi alle har vært nye/Newbie og sikkert hatt sine første såkalte dumme spørsmål ja hmmm god idee Erik, en voice channel som vi kunne spørre på med evt ATC, Vetaraner på. Dette kunne da avtales på forhånd slik at du kunne møte da en som kunne noe om det du postet på ett forum med ett møte senere på Voice for en bedre forklaring. God Idee........ Men dette går vel egentlig ann og gjøre enkelt, poste her på forumet med hva en kunne trenge litt ekstra hjelp til og deretter avtale møtes evt. Rygge flystasjon på Vatsim og private channel voice eks. og ta det derfra...... Jeg stiller meg herved til rådighet hvis jeg kan hjelpe noen med følgende. * PMDG 747-X * Vatsim (litt begrenset her da jeg er newbie men alered fått noen timer) har flydd fra EGLL, EDDF, ENGM , ENBR Kunne trenge litt hjelp på * SID/STAR ut/inn fra ENGM lære meg dette skikkelig * Rutiner fra ATC med og bruke voice så jeg slipper txt på Vatsim, tør trene der litt Som nevnt over kan vi avtale en dag/kveld og kobble oss på Vatsim med private voice channel og ta det der fra
Skrevet 9. september 2008 16 år Skjønner i grunnen ikke helt hvorfor det ble så mye bråk med den spøken, ironien ble litt for åpenbar. "Hm. Jaha ja. Akkurat..." var noen av de første tankene mine, godt blandet med et smil om munnen, og ikke rent lite latter. Jeg fikk strengt tatt en liten følelse av "déjà vu". Og ellers er vel holdningen om at "manualer er for pingler" godt kjent for de fleste av oss... :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.