Skrevet 9. september 2008 16 år http://www.moss-dagblad.no/lokalnytt/mlr/article3773796.ece Det kommer seg Rune
Skrevet 9. september 2008 16 år Jeg går egentlig bare å venter på en Rygge - Bodø - Bardufoss evt. Gardermoen - Bodø - Bardufoss. Hadde godt knall bra det og!
Skrevet 9. september 2008 16 år Den satt i sikringsboksen, som han Fridtjof fra Ytre Enebakk ville ha sagt. Rune, nå er Østfold på gli. Tilfeldigheten var slik at jeg akkurat i dag har vært og henta meg Canon 450D, med 18-55 og 55-250 linser. Så her skal det spottes, selv om Rygge har sine begrensninger i så måte. Stakk ut og hang ut balkongflagget i samme slengen, for liksom ta han heeelt ut.
Skrevet 9. september 2008 16 år Dette var flotte nyheter! Hvis KLM hadde kommet også nå, så hadde dette blitt veldig bra Får håpe restriksjonene for fotografering forsvinner snart også da!
Skrevet 9. september 2008 16 år Forfatter Blir mere å gjøre for oss som jobber der da hehe.VELDIG BRA DETTE.
Skrevet 9. september 2008 16 år Blir mere å gjøre for oss som jobber der da hehe.VELDIG BRA DETTE. Ja, best å ikke venne seg til fire avganger om dagen. PS: Cessnaen min har kommet, også på fridagen min og greier
Skrevet 9. september 2008 16 år Forfatter Fort gjort å bygge den Erlend hehe men husk den skal dure hehe. 52 surpass
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.