Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne? Hvis ikke, så kan jeg anbefale den på det varmeste. En meget sterk og til tider rørende dokumentar om de unge, britiske soldatene som kjemper i Afghanistan. Han dokumenterer helt opp i kampens hete, og man får se hvor galt det kan gå.

Absolutt verdt en titt, så jeg tenkte bare å legge igjen en anbefaling :)

Skrevet
Et annet program er "Ross Kemp on gangs"' date=' den er også veldig bra, da er han i kontakt med de voldeligste gjengene i USA. [/quote']Ah, det var der jeg hadde hørt navnet hans tidligere. "Ross Kemp on gangs" var en ganske interessant serie, mener man finner hele greiene på youtube om man ikke har fått den med seg.
Skrevet
Har bare sett reklamen selv' date=' og det virker forsåvidt som et kurrant program, men jeg syns det er litt trist at Discovery har gått fra å sende interessante dokumentarer til å sende realityserier om fiskere og pimping av biler... [/quote']

Enig. Jeg bruker Discovery for fakta og læring i grunnen, ikke for å se overbygde biler. Det kan jeg gjøre andre steder.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Helt off-topic, men for de som også har sett Kemp i "Ultimate Force", kan første episode av den britiske tv-serien "Extras" anbefales ;) .

(lite klipp)
Skrevet

Torsdager kl.2300 på Discovery. Episode 2 kommer nå førstkommende Torsdag. Går ikke glipp av så mye da første episode var fra forberedelsene hjemme i England. :)

Skrevet

Alle ligger ute på YouTube og hvis du legger til &fmt=18 i linken blir både bilde og lyd meget bedre. :)

Testa Google video, kan ikke sammelikne kvalitet. Som sagt legg til &fmt=18 så kan du kjøre fullskjerm med bra kvalitet og stereo lyd. Husk du må gjøre det på Youtube sin egen hjemmeside.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...