Nicklas Winger Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Noen som har sett denne? Hvis ikke, så kan jeg anbefale den på det varmeste. En meget sterk og til tider rørende dokumentar om de unge, britiske soldatene som kjemper i Afghanistan. Han dokumenterer helt opp i kampens hete, og man får se hvor galt det kan gå. Absolutt verdt en titt, så jeg tenkte bare å legge igjen en anbefaling Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har bare fått sett reklamen fra dette, og det høres/ser jo ut som en bra discovery serie. Når går denne? Tar jeg feil om jeg sier at den går ikveld? Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Jeg vet husker faktisk ikke. Bare sett reklamen en stund nå, og lastet ned alle fem episodene. Det er en av de bedre dokumentarene jeg har sett i grunnen, da de virkelig kommer oppi det hele. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har bare sett reklamen selv, og det virker forsåvidt som et kurrant program, men jeg syns det er litt trist at Discovery har gått fra å sende interessante dokumentarer til å sende realityserier om fiskere og pimping av biler... Siter
Alexander Storvig Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har sett denne serien for en stund siden på SkyOne, engelsk TV, utrolig interesant. Et annet program er "Ross Kemp on gangs", den er også veldig bra, da er han i kontakt med de voldeligste gjengene i USA. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Der kom navnet på den serien, mener jeg har sett litt av den. Må se om jeg finner den på nettet! Takk! Edit: Fant forresten denne http://video.google.com/videoplay?docid=-6674599107070769895 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Et annet program er "Ross Kemp on gangs"' date=' den er også veldig bra, da er han i kontakt med de voldeligste gjengene i USA. [/quote']Ah, det var der jeg hadde hørt navnet hans tidligere. "Ross Kemp on gangs" var en ganske interessant serie, mener man finner hele greiene på youtube om man ikke har fått den med seg. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Har bare sett reklamen selv' date=' og det virker forsåvidt som et kurrant program, men jeg syns det er litt trist at Discovery har gått fra å sende interessante dokumentarer til å sende realityserier om fiskere og pimping av biler... [/quote'] Enig. Jeg bruker Discovery for fakta og læring i grunnen, ikke for å se overbygde biler. Det kan jeg gjøre andre steder. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Helt off-topic, men for de som også har sett Kemp i "Ultimate Force", kan første episode av den britiske tv-serien "Extras" anbefales . (lite klipp) Siter
KJ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Torsdager kl.2300 på Discovery. Episode 2 kommer nå førstkommende Torsdag. Går ikke glipp av så mye da første episode var fra forberedelsene hjemme i England. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Alle episodene ligger forøvrig på youtube, har sett de fire første i kveld, ganske interessant program. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 De ligger på Google Video også, med litt bedre lyd kvalitet. Så man klarer å få med seg hva britene sier Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Han ene fyren høres skikkelig ut som Steve Irwin Bra dokumentar forøvrig. Siter
KJ Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Alle ligger ute på YouTube og hvis du legger til &fmt=18 i linken blir både bilde og lyd meget bedre. Testa Google video, kan ikke sammelikne kvalitet. Som sagt legg til &fmt=18 så kan du kjøre fullskjerm med bra kvalitet og stereo lyd. Husk du må gjøre det på Youtube sin egen hjemmeside. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.