Skrevet 13. november 2008 16 år Når kan vi vente å se noen endreinger Dag? Gir denne en liten bump og spør om det samme som Kent-Ruben, når kan vi forvente en forandring? Gått en stund siden avtemningen nå.
Skrevet 13. november 2008 16 år Kenneth Følstad: Du er helt på jordet med konspirasjonsteoriene dine. :mad: Får si gratulerer, selvom jeg er uenig. Må også si meg uenig med dere som er så gråådig irritert på bedreviterne her. Må være lov å ha en konstruktiv debatt og forskjellige meninger.
Skrevet 13. november 2008 16 år Forfatter Ting tar tid... Dette skyldes i stor grad at jeg må prioritere (betalt) jobb.
Skrevet 14. november 2008 16 år Ting tar tid... Dette skyldes i stor grad at jeg må prioritere (betalt) jobb. Det er vel god nok grunn Vel, ting funker jo og ser greit ut inntil videre uansett. Må jo si at du fortjener bra cred for å ha driftet og opprettholdt denne siden i så mange år med god motivasjon!! Takk Dag!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.