oscar johnsen Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Vet noen av dere hvor høy matte karakteren og fysikk karakteren på videregånde skal være for å komme inn på NAC? sett ut fra at 6 er best og 1 er dårligst. Siter
Kenneth Lima Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke at NAC har noen karaktergrense for å komme inn. [ 08-12-2001: Endret av: Kenneth Lima ] Siter
Arne Øverland Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 tror du kunn treger å bestå fagene på videregående og ha ca 800 000 (tror jeg) for å komme inn. skolene har blitt mye dyrere de siste årene. og dessuten er det nesten umulig å få jobb i ett flyselskap. har hørt om folk som har alle sertifikatene som ppl,cpl, instruktør etc... som sitter i skranken på sola [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Tommy Martinsen Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 NAC krever ikke matte og fysikk, men anbefaler det. De krever dog bestått videregående. SAS krever matte og fysikk for ansettelse, men har såvidt jeg vet ingen krav til karakter. Mer info finner du på NAC og Sasflightops. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.