Skrevet 7. september 2008 16 år Hei Noen aktive simmere i Kristiansund. Har sett noen her inne på forumet. Kunne vært kjekt å møtes og se deres oppsett og miljø. Bruker dere å møtes for å fly osv ? Gi meg en update da ! Christian
Skrevet 7. september 2008 16 år Jauda, ble kristiansunder jeg og 1. januar da dem slo sammen kommunene her...
Skrevet 7. september 2008 16 år Og den eldste er her? 43 år og simmet i snart 20 år.... Bor på Frei, ved Rensvik, og er skapflyger 100 %
Skrevet 8. september 2008 16 år Forfatter Høres bra ut. Kunne jo også fikset et lite minitreff hvor vi flyr sammen, lærer litt av hverandre osv. Helgen 19 - 21 september er en helg det passer fint for meg. Da er til og med leiligheten fri for kjærring også. Fly, dele erfaringer, pizza osv. Christian
Skrevet 17. september 2008 16 år Hvordan går det Cristian, fremdeles leilighet til disp? Vi må nå klare å finne på et eller annet, snart helg Jeg og Ivar mønstrer i allefall.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.