Ola Haldor Voll Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 I går ble SPORE åpent for aktivering innen de fleste landegrenser, Norge inkludert. Er det andre her inne som spiller SPORE? Jeg er nå i Space stage, og tar over planeter og solsystem så fort jeg har råd til det. Dette er morro!! Legg meg gjerne til som buddy i SPORE. Adressen er post(at)insidethebox.no Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Skal definitivt prøves etterhvert, har bare ikke kommet så langt enda. Jeg har en tendens til å gå veldig fort lei den typen spill, men det fortjener absolutt en sjanse, liker det at man kan utvikle sine egne arter helt fra en-cellede organismer. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Jeg syns det var noe ensformig i starten - men etterhvert som det øker i teknologi og muligheter, blir det også mer gøy. Siter
Erik Karlsen Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Har prøvd det. Har kommet til 4 fase Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.