Atle Svanberg Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Har forgjeves forsøkt å finne enroute for Sverige og Danmark på nettet. Har også søkt i formuet med heller dårlig resultat. Jeg har funnet en side for Danmark men der er det bare en gif-fil og kvaliteten er neimen ikke god. Er jeg nødt til å bestille fra luftfartsverkene i de aktuelle landene eller er det noen som har andre løsninger? hilsen Atle Svanberg Siter
Atle Svanberg Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Skrevet 7. desember 2001 Hei! Takk for tipset men det er bare tekstsidene i AIP-Danmark som er lagt ut. Ingen kart og ingen enroute dessverre. (Jeg har ikke funnet noe ihvertfall) Atle Svanberg Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Jeg havde engang et link til en dk. side der hedder korthuset der er DK-AIP og jeg mener også der er SE-AIP (både enroute, approach, sid/star etc...) jeg vil prøve at lede efter linket på nettet og kommer tilbage.... Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Her er den så: http://www.danbbs.dk/~husted/ Jeg huskede lidt forkert [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] der var kun enroute fra lidt af Sydsverige, men der er enroute fra DK + en masse andre dk kort. Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Hei. Danmark har har AIP på nettet Der vil du finne gratis kart til Danmark AIP, Grønland AIP og Færøyene AIP. Sverige har dessverre ikke sin AIP på nettet. Jan Roar Rød Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.