A L Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg og Daniel Bruserud skal ta oss en tur på Vatsim imorgen tror også Anders Moen vil komme på etterhvert! Men vi trenger en ATC gjerne fler! Noen som har lyst håper på mye trafikk, skal spørre alle FS venna min om de kommer på da Vi har avgang fra ENGM kl 15.30 Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Hvor er det du ønsker ATC? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ok, jeg kan ikke sitte ATC for jeg kan ikke sitte ATC. Siter
Kai Dreyer Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ok' date=' jeg kan ikke sitte ATC for jeg kan ikke sitte ATC. [/quote'] Ok? Okei, folkens spørr på Vaccsca forumet heller Siter
A L Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Skal gjøre det neste gang kai! Fint at du sier ifra! men nå ble det desverre igen flygning fordi SB4 gjorde sånn at FS klikka Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.