Frode Skibrek Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ha Ha. Skyld på det du,Olaf :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 BumpTop er litt for morsomt â leke med Siter
Håkon Basvos Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Poster bilde av deksktopen intil videre' date=' poster bilde av rommet etter diverse pakker er hentet i morgen og onsdag. [img']http://www.yaricks.net/forum/Mac_Desktop_190109.png[/img] Mathias Hvor fikk du tak i de ikonene, docken og den internett hastighetsmåleren i menylinjen? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 BumpTop er litt for morsomt â leke med Kan du forklare den bakgrunnen litt nærmere? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 [spoiler=Snipp!]Poster bilde av deksktopen intil videre' date=' poster bilde av rommet etter diverse pakker er hentet i morgen og onsdag. [img']http://www.yaricks.net/forum/Mac_Desktop_190109.png[/img] Mathias Hvor fikk du tak i de ikonene, docken og den internett hastighetsmåleren i menylinjen? Ok, ikonene fikk her herfra: martinlexow.de/ og de er skiftet takket være programmet Candybar som finnes her: http://www.panic.com/candybar/ Docken er fra samme sted som ikonene. Heter blob noir. Internett hastighetsmåleren er endel av iStat menus som du får tak i her: http://www.islayer.com/apps/istatmenus/ OBS! ALT dette er for Mac! Husk det! Mathias Siter
Åge Storli Berg Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Slenger på en update på min jeg, blandt annet fått inn en Benq 24" skjerm Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Heisann! Må vel oppdatere tråden her litt, er jo fremdeles artig å se hva dere her inne på forumet sitter bak når vi skal ut å fly! Her er hvertfall mitt lille hjørne nå som eg sitter i militæret og er vekke fra vidundermaskinen min Så da blir det flightsim med musekontroll i stedet for joystick Mvh Tommy Siter
Andreas Nysveen Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Jeg anbefaler deg en tur innom elkjøp eller et eller annet sånt Tommy. Jeg ble fort lei av musen, og fant en trådløs stikke til omtrent 200. Den fikk til og med plass i skapet! Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Hehe, skal se på det Har mye å få plass til allerede :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 På bærbare har jeg denne meget sjeldne bakgrunnen :cool: : Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Det er ikke her jeg flyr, men syns det var verdt å vise frem likevel... :whistle: Siter
Joakim Fredheim Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Her er 2 bilder av min cockpit. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Fy flate for en pit du har Joakim! bruker du TripleHead2Go? :confused: Siter
Joakim Fredheim Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Takk takk, bruker ATI Eyefinity (HD5850 skjermkort). Fungerer veldig bra faktisk. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Har ATI 4890HD, men får ikke EyeFinity til å funke på 2 skjermer for FSX Siter
Dag Rune Garborg Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Tror ingen slår Ivar Hestnes sin cockpit... Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Ola, hva heter hun jenta på skjermen i midten? Hun så litt kjent ut. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 jeg vil gjette at hun heter det samme som jenta på de to andre skjermene også, ettersom dette er samme bilde Siter
Tommy Bernes Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Tar opp igjen denne tråden eg Etter en tur på IKEA og 1 1/2 tusenlapp fattigere, ble rommet straks mye bedre med nytt skrivebord, ble riktig så fornøyd med mitt nye simmerhjørne Post gjerne bilder av deres pc'hjørne/simmer hjørne også! Mvh Tommy Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Her koser jeg meg: Slenger også med et bilde av veggen bak meg! Der henger det noe kjent og flott Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Etter at jeg begynte på VGS, så ble ei lita leilighet mitt tilholdssted i ukedagene. Så flightsimhjørnet er hjemme, men her er nå ihvertfall desken på leiligheten. Siter
Marius Granli Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Skulle egentlig ventet på mine nye paneler, men legger ut noe likevel Nyter siste tiden boende hjemme! Se gjerne flightsimposten min her inne på forumet. Oppdateringer vil komme der etter hvert Bruker da ikke den store skjermen til surfing, kun simming og fil og lignende. Ser da ut som følger, henholdsvis med og uten "cockpiten": Black Ops tar over, og sa ser det slik ut: Siter
Joakim Fredheim Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Tar opp igjen denne tråden eg smile Etter en tur på IKEA og 1 1/2 tusenlapp fattigere, ble rommet straks mye bedre med nytt skrivebord, ble riktig så fornøyd med mitt nye simmerhjørne laugh Post gjerne bilder av deres pc'hjørne/simmer hjørne også! laugh Den løsningen likte jeg! Ser bra ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.