Gå til innhold

Your desktop/cockpit

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Bump!

Har ikke fotograferet mye på det sidste, så jeg brugte lige min computer som motiv...

Tænkte at det var bedre at poste billedet her end at oprette en helt ny tråd, so here goes:

web.jpg

Skrevet

Ja, hvis bare jeg var lige så god som dig til at spare penge op, Olaf... :grin:

@OlaH Hvilket tastatur bruger du? Har du to computere?

Skrevet

Snasent, Olaf. :grin:

@ Kristian: Bruker begge. Har en Mac Pro og en selvbygd maskin. Macen brukes utelukkende til video og film, PCen stort sett til spill og tull, men også til LightWave 3D.

For de videotekniske gærningene er Panasonicen til venstre en BT-LH1700W full HD videomonitor med SDI og component i/o - grei skjerm - men slår ikke en CRT. Fordelen for min del nå er å kunne monitore i HD det jeg driver med - og det er stor forskjell på bildene mellom en SD/HD monitor sånn sett.

Skrevet

Får vel poste to bilder av hvordan det er og har vært hos meg også da.

Dette er slik det ser ut pr i dag

kontor2.jpg

.... og det er absolutt litt tristere enn det så ut på samme rom for bare noen uker siden. Var nødt til å rive hele "flyet" på grunn av at leiligheten skal leies ut.

IMG_6904_b.jpg

Får satse på at jeg kan bygge opp igjen etterhvert :crazy:

Skrevet

Utrolig flott og "clean" cockpit, Tom Arild! Snakkes vi GPS montert på høyresiden der, hehe? :)

Hva betalte du for alt?

Min "cockpit" er nok ikke like imponerende, men sist helg var det ikke en cockpit i landet som var mer realistisk enn min mht. simulering av turbulens. Med sterk storm utenfor vinduet og 44 m/s i kastene, ristet husveggen, stolen, skjermen, skrivebordet og alt annet her. Nesten som SAS Flight Academy :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...