Benjamin Hennes Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Tar opp igjen denne... Jeg tolker "Your desktop" som kordan min "cockpit" ser ut til vanlig... :grin: Altså litt rotete. Her har dere min spillebås: Synes det er ganske så ryddig under :cool: Siter
Audun Fikke Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Tok et mobilbilde av oppsettet mitt. Ute på cruise med NAX. Det går 90% av tida i 2D cockpit hos meg. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Fant denna morsomme tråden, etter å ha bladd lenge i forumet etter noe gøy Bilde er tatt med en dampmaskin av en mobil, så bilde er ganske lite, og har lav kvalitet, men slik har no i alle fall eg det :grin: Slaten midt i bilde er bare så genial å bruke når man flyr Siter
Even Rognlien Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Bump! Her er en liten update fra min nye krok, med 'nytt' skrivebord blant annet Siter
andreas nærbø Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Har ikke postet bilde av desktopen på macen, så får vel hive ut et bilde da Skjermbilde 2013-01-04 kl. 23.38.31 by Andreas Nærbø, on Flickr -Andreas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.