Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 125
  • Visninger 4,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Takk for det Marius! Ble ganske fornøyd med den ja, og det var en fornøyelse å sitte der inne å fly, men det skjedde dessverre ikke så ofte at jeg hadde tid.

Men når jeg etterhvert flytter i hus, så skal jeg få alt opp igjen. Og da skal det lages MYE bedre. Kostnader ja... jeg noterte alt i starten, men så ga jeg opp. Spilte liksom ikke så stor rolle etterhvert, men at det gikk en del kroner, DET kan jeg ikke legge skjul på :)

Skrevet
Men når jeg etterhvert flytter i hus' date=' så skal jeg få alt opp igjen. Og da skal det lages MYE bedre. Kostnader ja... jeg noterte alt i starten, men så ga jeg opp. Spilte liksom ikke så stor rolle etterhvert, men at det gikk en del kroner, DET kan jeg ikke legge skjul på :) [/quote']

Hehe, det er ikke så mye tid for meg som er travel student på realfag heller :)

Men når du får opp flyet igjen, da må du legge ut bilder! :D

Skrevet

Tenkte det for en gang skyld er på tide å vise frem min "cockpit" ;)

DSC00129.jpg

Den bærbare pcen brukes til VRoute,Navigraph Ndac3 charts-program,og vanlig surfing under flygning.

Skrevet

Vil nå synes at Spidermann sengetøyet mitt er kulere enn en gul kanarifugl.

Uansett, tilbake til topic.

dscn0030tb7.jpg

Tror ikke kameraet mitt er særlig glad i motlys, eller så valgte jeg helt feil scene :o

Skrevet

Så, så.. Er vi nede på "hvem har kulest sengetøy"-nivå? Det må være det laveste nivået av argumentasjon jeg har sett noen sinne her inne på flightsim. :grin: Da kan vi vel like godt ta en prat på hvem som har kulest mamma og sterkest pappa..

Skrevet
Så' date=' så.. Er vi nede på "hvem har kulest sengetøy"-nivå? Det må være det laveste nivået av argumentasjon jeg har sett noen sinne her inne på flightsim. :grin: Da kan vi vel like godt ta en prat på hvem som har kulest mamma og sterkest pappa.. [/quote']

Nå var det ikke sengetøyet jeg bryde meg om her heller da... Mer om at jeg også stiller meg uenig til det enga-innelgget ;)

Skrevet

Her er min.. :)

Kanskje på tide å rydde? ja.. :D

Bilde001.jpg

Nice Q-pad Mathias :D

Skrevet

Ja, takke meg til Linux. Ingen som slår de.

(Sånn, da har vi kommentert "nesten" alle typer operativsystemer, og starter da ingen diskusjon rundt dette.)

Jepp, veldig stilig desktop.

Skrevet

Joda så fin ut den der, men med alle shortcut ikona jeg har hadde en ikke sett mye til den skogen der :blush:

Skrevet
Hvor smart ble du Olaf? :grin:
Tenkte akkurat på det samme da jeg så bildet :grin:

Haha, litt uheldig tidspunkt å ta det bildet på, var en popup som lå oppe. Bruker hovedsakelig iMacen hjemme så blir noen ganger til at MBP-en står og durer med sitt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …