Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener, at der tidligere har været et topic om dette, men kan ikke finde det, so here comes a new one. Altså post et billede af din hjemlige arbejds/spille-plads.

Her er min:

webwx4.jpg

Ikke mange tegn på FlightSim nej :)

• Svar 125
  • Visninger 4,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
  • Forfatter

Ja, helt enig, men til gengæld er Mighty Mouse et piece of crap.

Skrevet
Ja' date=' helt enig, men til gengæld er Mighty Mouse et piece of crap. [/quote']

Støttes! Jeg har sluttet å bruke den, og bruker heller touchpad'en. Forskjellige hendelser ved bruk av touchpaden med henholdsvis en, to og tre fingre gjør at det er mye lettere å bruke touchpad som er rett ved keyboardet.

Skrevet
  • Forfatter

Andreas, du bruger ikke ekstern monitor til fotoredigering?

Skrevet
Less is more

Misunner deg. Her kan jeg ikke reise meg opp fra stolen og gå én meter uten å snuble i en ledning og gå på tryne. Får ikke plass til all dritten jeg har på og rundt skrivebordet på ett bilde, så ikke noe bilde fra meg..

Skrevet

Nei jeg har ikke brukt ekstern monitor til bildebehandling på veldig lenge... før jeg gikk over fra PC til Mac også. (Dvs leverte skole-laptop og måtte ha noe nytt selv).

Skrevet
Hvor har du fått tak i den svære SAS-posteren' date=' Mathias? :D [/quote']

Sendte en utfyllende mail til SAS :)

Ble helt stille uten svar i rundt 3 uker. Plutslig dukket det opp en hentelapp i postkassen. På postkontoret kom de med en stor rull og prisen var 0,-

Så jeg fikk meg 3 flotte plakater :D

Skrevet

Gunnar! Hvis det er H5 steelseries headsettet har jeg likt :D og jeg har lik joystick, og Jeg bruker også FSinn :P hehe

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …