K J Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg mener, at der tidligere har været et topic om dette, men kan ikke finde det, so here comes a new one. Altså post et billede af din hjemlige arbejds/spille-plads. Her er min: Ikke mange tegn på FlightSim nej Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Har siden bildet ble tatt kjøpt en ny Mac Pro med samme tastatur som du har, Kristian.. En fryd å skrive på! Siter
K J Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 Ja, helt enig, men til gengæld er Mighty Mouse et piece of crap. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Ja' date=' helt enig, men til gengæld er Mighty Mouse et piece of crap. [/quote'] Støttes! Jeg har sluttet å bruke den, og bruker heller touchpad'en. Forskjellige hendelser ved bruk av touchpaden med henholdsvis en, to og tre fingre gjør at det er mye lettere å bruke touchpad som er rett ved keyboardet. Siter
Alexander Storvig Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Her er da mitt.. Store tven er for øyeblikket koblet til PCen, herlig! Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Mitt lille nerdebol Har mange fine stunder her gitt. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Hvor har du fått tak i den svære SAS-posteren, Mathias? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Se der ja!! Kom på en liten "saying" når jeg så bildet.. "Don't drink and drive - better smoke and fly" Siter
Morten Blindheim Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Den har faktisk aldri vært i bruk. Har epletobakk, men mangler kull. Siter
Alexander Storvig Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 mangler kull. Minner meg om Settlers... Dæven, det må jeg installere! Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ikke det mest ryddige, men det duger Siter
Johan Holmseth Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Hvor har du fått tak i den svære SAS-posteren' date=' Mathias? [/quote'] Siter
Audun Braastad Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Fader å, Andreas. Det var jo jeg som hadde tenkt å ta bilde av den enslige laptopen min og skrive "Less is more" Siter
K J Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 Andreas, du bruger ikke ekstern monitor til fotoredigering? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ha! Less is more my ass! :grin: Neida, bruker som oftest Macbooken på 20" skjermen, og da har windows på skjermen til høyre til andre ting. /Mathias Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Mathias: Hvordan er Bambooen å bruke og har du fått mye nytte av den? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Less is more Misunner deg. Her kan jeg ikke reise meg opp fra stolen og gå én meter uten å snuble i en ledning og gå på tryne. Får ikke plass til all dritten jeg har på og rundt skrivebordet på ett bilde, så ikke noe bilde fra meg.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Nei jeg har ikke brukt ekstern monitor til bildebehandling på veldig lenge... før jeg gikk over fra PC til Mac også. (Dvs leverte skole-laptop og måtte ha noe nytt selv). Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Hvor har du fått tak i den svære SAS-posteren' date=' Mathias? [/quote'] Sendte en utfyllende mail til SAS Ble helt stille uten svar i rundt 3 uker. Plutslig dukket det opp en hentelapp i postkassen. På postkontoret kom de med en stor rull og prisen var 0,- Så jeg fikk meg 3 flotte plakater Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Internat ftw :cool: Og en 10-12 år gamer 15 tommer^^ Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Mye cola eller Björn? :grin: Skal fikse et bilde senere, har to steder pcn blir brukt pâ! Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Da skulle du sett i fjor.. Fyllte en hel Nissan X-Trail pluss 6 bæreposer med tomflasker siden jeg ikk gadd å pante før slutten av året :whistle: Siter
A L Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Gunnar! Hvis det er H5 steelseries headsettet har jeg likt og jeg har lik joystick, og Jeg bruker også FSinn hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.