Skrevet 28. august 2008 16 år Like før kl 17:00 idag falt tv signalet mitt ut, å det har enda ikke kommet igjen. Andre som har det problemet?
Skrevet 28. august 2008 16 år Forfatter Har sjekket alle kabler. Og alle sitter i som dem skal. Ringte kundeservice å der fikk jeg høre at pga en oppdatering, så ville jeg miste signalet. Har nå vært uten tv i snart 6timer her. Får bare vente å se om d e i orden i morra når eg står opp.
Skrevet 29. august 2008 16 år Forfatter Status her nå når jeg skriver dette. Fremdeles intet signal Edit: Ser ut som det er parabol hodet som har tatt kveld etter det dem sa på Canal digital når eg snakka med feilmelding nå. Så bli uten tv ett par dager nå om det er det.. Finner ut av det når husværten kommer hjem fra jobb. Glad eg har FS å kose meg med da
Skrevet 29. august 2008 16 år Har du sjekket signalstyrken i lnb oppsettet om den er til stedet?, eller er den dau? Visst CD har hatt en oppdatering, så er det kanskje nok med å prøve å restarte tuneren, men det har du vel kanskje prøvd?
Skrevet 29. august 2008 16 år Forfatter Har prøvd alt her nå. Tok gikk opp i stige å koblet fra kabelen som gikk fra antennen å inn i tuneren å byttet med en ny som eg hadde i reserve. Plutselig va bilde der. Med andre ord. Det va brudd i kabelen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.