Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
Da har jeg lagd en ganske annerledes versjon som selv jeg liker mye bedre! Nå venter jeg på feedback fra dere som lager dette VAet. selv:

FreshAir737paint.jpg

Men da Paulo, tror jeg vi bruker dette, med mindre det kommer noen bedre fra noen andre last minute;) fint med p/s også;)

Noen som har lyst til å lage repaint av det til FSX og fs9? :grin:

Skrevet

Hva med å basere dere på dette på dette liveryet som selskapet dere tross alt baserer dere på bruker? http://www.freshairline.com/B737%20-a-mail.jpg

Dette selskapet har ICAO FRR og heter Fresh Air. Derfor tar jeg det som at dere baserer dere på det selskapet, som forøvrig fikk AOCet sitt suspandert av Nigerianske Luftfartsmyndighter i 2005.

Skrevet
  • Forfatter

Visste ikke at det fantes noe som heta FreshAir, det var en kompis som sa det til meg at det var et bra navn. Faktsik så "bruker" jeg samme ICAO! :cool:

Skrevet
  • Forfatter

Tja, hva skal jeg si, LET410'n er ferdig med leasing, grunnet anskaffelse av leaset DC10-10, TU154 og MD88 (billige!!) og 737'n og RJ100'n hadde vi ikke råd til, så vi måtte selge dem, men i den nærmeste framtid skal vi æerstatte dagens fly med Airbus familie og Bomardier Dash.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …