Einar Kristiansen Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hei. Ser ut som det er et stort virus på gang.Fikk denne advarselen på mail i dag. Åpne ikke noen budskap med en bilag med tittelen 'postkort fra hallmark' uavhengig av hvem som har sendt det til deg.Det er ett virus som åpner ett postkortbilde, som deretter sletter hele harddisken C i din data. Dette viruset kommer til å tas imot av noen som kan ha din e-postadresse i sin kontaktliste.Det er grunnen til at du må fortelle dette til alle dine kontakter. Det er bedre å få dette budskapet 25 ganger enn å ta imot viruset og åpne det. Om du får en mail kalt POSTCARD, 'selv om det er sendt fra en venn, ikke åpne den! Slå av dataen med en gang. Dette er det verste virus som har blitt annonsert av CNN. Microsoft sier dette er noe av de verste virus noensinne. Dette viruset oppdaget McAfee igår, og det finns ingen reparasjon for denne type virus ennå. Dette viruset ødelegger harddisken, der vital informasjon oppbevares. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Håper det tikker inn i innboksen på mac'en her, like morsomt hver gang jeg får et virus og det står: "Finder finner ingen applikasjon til å åpne denne filtypen, ".exe". Mac OS X tar heldigvis ingen skade Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 En av de utallige fordelene ved å bruke Mac. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Har heldigvis ikke fått dette viruset! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hadde sikkert klikket meg innpå den vis du ikke hadde sagt ifra :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hvorfor slå av datamaskinen? Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 i mine ører å høres dette ut som en hoax da Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Høres ut mer ut som et kjedebrev enn et virusvarsel ja... Siter
Johan Clausen Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=18244 Det står godt nok på dansk, men jeg tror I forstår det meste. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Har Hotmail-adresse og har lagt merke til at spam-filteret siste ukene nå slipper igjennom mye mer dritt enn for et par-tre måneder siden. Postkort har jeg fått opptil flere ganger om dagen siste uka. Har til og med åpna et par av de (ikke noe vedlegg), men uten at noe galt har skjedd med data'n her ihvertfall. Falsk alarm dette ja. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Stemmer at dette bare er tull ja, har lest det fra flere ulike kilder. Fortstår ikke de folka som koker i sammen slike "advarsels e-poster", for mye fritid spør du meg.. :crazy: Siter
Håkon Aarøen Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Så vital informasjon lagres på harddisken ja... hehe, det var jaggu ei bombe! :-) Høres ut som ren og skjær hoax av noen som ikke liker Hallmark spør du meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.