Skrevet 26. august 2008 16 år Hei! Jeg foreslår at vi her på fs.no kårer den beste FS filmen noen gang, det kan være av alt innenfor fly, (combat til sivil). Her er mine bidrag: 1. xAOv7C0IrrM 2. Denne her er knallbra og med skikkelig stemning i! 9IdJ-wHARnE 3. 4rmcZ6-diLs Alle disse er verdt en førsteplass synes jeg! Kom gjerne med egne bidrag
Skrevet 26. august 2008 16 år Ser ikke helt poenget med å kåre filmer dere ikke har laget selv. Men det er min mening
Skrevet 26. august 2008 16 år Begrenser vi oss til FS, eller er alle simulatorer tillatt? Hvis så, vil jeg si at Glowing Amraam sin "Edge" er noe av det beste jeg har sett av simulatorfilmer (han har forøvrig gjort mange andre gode filmer også). Det eneste negative med filmen er at den minner meg på hvor mye jeg gleder meg til DCS: Black Shark qZbeBpY85c8 Ser ikke helt poenget med å kåre filmer dere ikke har laget selv. Men det er min meningIkke bry deg om det, se heller på det som en tråd hvor man kan legge inn gode simulatorfilmer.
Skrevet 26. august 2008 16 år Begrenser vi oss til FS' date=' eller er alle simulatorer tillatt? [/quote'] Alle FLY simmer er tillat
Skrevet 26. august 2008 16 år Syntes vectors er den beste hittil! har vært min favoritt lenge, filmet på en bra og morsom måte
Skrevet 26. august 2008 16 år Det... Er noe av det sykeste jeg har sett EVER! Det er ikke en simulator som er ute på markedet nå nei? Så bare helt SINNSYKT tøft ut! Mathias
Skrevet 26. august 2008 16 år Enda en av Ramasurinen: Lament - an FSX Film En til :whistle: : End of an Era
Skrevet 27. august 2008 16 år En som heter biipboy lager også noen veldig bra!!!! Han er norsk Et eksempel!
Skrevet 27. august 2008 16 år Denne her er også ganske bra. VATSIM - VATeir Recruitment Video En rekrutterings video for ATC, av VATeir.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.