Tom Arild Hansen Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hallo! Orbx har gitt ut YMML, og etter hva jeg har lest skulle det være noe av det råeste som hittil er laget av scenery-addon for FSX. Til dels enig i det, men det suger også kraftig FPS. Det gjelder kanskje ikke for alle, men på mitt system var det nesten ikke mulig å komme over 6-7 (!). Hadde i tillegg glemt å skru på trafikk da jeg fløy denne turen, og det var kanskje like greit. Resultatet ble jo tomme gater da, men men.... nok pjatt! Maskinen er igang og klar for taxi Take-off! Valgte en Cessna Skyhawk 172 for denne turen. Fra Flight1 forøvrig Tok en venstresving for å overfly terminalen Høyere enn dette gadd jeg ikke fly. Melbourne kommer til syne borti der Som nevnt - tomme gater. Men.... fine detaljer da Bra teksturer både på taxiways og gress synes jeg. Selv ved flyging rett over bakken Greit overblikk over gater, taxiways, terminal og parkeringsplasser Flyr over terminalen fra andre siden Lei dag for taxisjåførene som kjører kun på provisjon... ...men uten verken avganger eller landinger, så blir det jo kø! En søvning flygeleder ga meg clearence for en lowpass over terminbygget Den søvninge flygelederen våkna igjen da jeg passerte 50 meter unna På tide å få skyhauken ned på bakken igjen Ser ut til å bli en pen landing En kompis med stor Sigmalinse fikk knipset et par bilder over runway. Dette er det ene... ...og dette er det andre. Og der stod jeg plutselig stille. Klar for taxi to parking of own choice, og en wiener i brød i cafeen Jaja... det var det jeg hadde å vise fra Orbx` YMML. Skal sørge for at det er litt trafikk neste gang jeg poster bilder. LA ikke ut absolutt alle her, men hvis du vil se noen flere, kan du kikke i albumet mitt her . Siter
Lars Hassel Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Vel.... Syke, det er noe av det sykeste jeg har sett på en god stund! dra meg bakelngs inni fuglekassa:)! Nei dette var bare helt sjef! Hilsen Lars Siter
A L Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Fytti H***** det der var bare helt sykt!!! Men hvis du brukte Skyhawk 172 fra flight1, så syns jeg du like godt kunne brukt deafult...Så ut som at VC'en i Deafult var litt bedre...? eller? men nå vet jeg at du ikke la ut sidde bildene for å vise frem flyet da Siter
Tommy Bernes Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Det sceneryet der var jo bare helt rått! Me like! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Å steike. For noen detaljer. Tipper det kommer til å spise FPS til frokost den pakken der. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Hei! Takk for det folkens. Ja, det var Flight1 hele veien, så VCen er kanskje ikke helt på høyden da nei. Men det er et flott scenery ja. Synd jeg glemte å skru på noe trafikk. Men ja.... hos meg sugde det enormt FPS. Uansett.... sammen med FTX Blue ser det veldig bra ut. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Kan du linke til hvor jeg finner herligheten? Uansett, nydelige bilder! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Hei Eivind! Du kan kjøpe den her: Flightsimstore Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.