Skrevet 24. august 2008 16 år God dag! Har slitt med problemet i hele dag. Jeg greier ikke å søke etter noe på Google. Jeg kan vise forrsiden, men jeg har ingen mulighet til å søke. Har vært noen rare spyware-relaterte problemer på PCen siste uken, men dette er forsøkt fjernet med alle mulige midler. Noen som har hørt om liknende problemer, evt. kan ta et søk for meg? (:grin:) Andre søkesider, f.eks. Kvasir er også unormalt treig
Skrevet 24. august 2008 16 år Har brukt google en hel del i løpet av de siste dagene, og ikke hatt noen problemer med responstid på søk, eller lasting av resultater...
Skrevet 24. august 2008 16 år Har en responstid på google ved søk på rundt 0,13 skunder, og som forrige mann skrev, jeg har heller ikke merket noe problem. Kan gjerne kjøre et søk for deg :grin:
Skrevet 24. august 2008 16 år Har faktisk problemer med Google på den ene maskinen min. Begynte for et par dager siden. På samme måte som Geir, så får jeg vist siden, men får ikke søkt.
Skrevet 24. august 2008 16 år Jeg har heller ikke hatt noen problemer med Google.. edit: Her er en bra guide for å få bort spyware og trojanere og dummme greier. Tror jeg fjerna 500-600 trojanere som ikke Norton en gang fant på mine foreldre sin data http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246
Skrevet 28. august 2008 16 år Forfatter Dette går meg på nervene. Får det forsatt ikke til å fungere. Har også oppdaget at flere andre sider heller ikke fungerer, f.eks enkelte poster på dette forumet (om nytt FS.no-design, den fungerer aldri). Lenken over fungerer heller ikke
Skrevet 28. august 2008 16 år Forfatter NextGentel. Det fungerer med to andre datamskiner på samme nettverk...
Skrevet 28. august 2008 16 år Har ikke hatt problemer med Google fra utenriks. Kanskje det er kina-sensur-virus eller noe slik på gang
Skrevet 28. august 2008 16 år Hvis du bruker router eller switchbox, prøv å sett kabelen i en annen port på routeren/switchboxen.
Skrevet 28. august 2008 16 år Forfatter Jeg tok omstart på ruteren og resatte den. Ingen forskjell, før en time seinere. Nå funker det plutselig?! Forventer at problemet kommer tilbake igjen. Søkte på Google, og mange fikk det tilbake etter omstart. Takk for hjelp uansett.
Skrevet 28. august 2008 16 år Forfatter Som nevnt er det flere PCer her, men ja, Google funker nå. Ville bare finne ut hva som var galt og en evt. løsning til nestegang
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.