Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på cruise på gårsdagens flytur til San Francisco fra Tokyo tenkte jeg at det var en god idé å ta litt bilder ;) Flyturen varte i 9 timer og er den lengste flyturen jeg noen gang har fløyet i FS. Men på cruise var jeg 50% i cockpiten så tiden gikk fort :grin:

Landet i San Francisco rundt klokken 10 om morningen og San Francisco tower var faktisk online på denne tiden. Flyturen gikk veldig bra, ingen problemer og fornøyde passasjerer (fspassengers) :)

Her var jeg ca halveis i flyturen og hadde ekstremt mye medvind her! Dette er vel jetstream?

United3-1.jpg

Fortsatt natt og min 747 flyr smooth og veldig raskt:

United4f.jpg

Nærmer meg USA og solen har blitt synlig:

United5.jpg

United6.jpg

Vakkert lys skinner i cockpiten og jeg nyter soloppgangen :grin:

United7.jpg

United8f.jpg

Rundt 500 NM fra USA her og solen skinner på flyet vårt:

United9.jpg

Og endelig kan vi se litt fjell og USA ut av vinduene våre:

United10.jpg

Så spoler jeg litt fremover i tid. Her har jeg parkert 747en på en ramp etter instruksjon fra ATC og passasjerene venter på bussen:

United15.jpg

I cockpiten tar jeg shutdown checklist og gjør klart flyet for de neste pilotene:

United17.jpg

Da forlater jeg min arbeidsplass for dagen:

United18.jpg

United12.jpg

Helt tomt fly:

United16.jpg

United14.jpg

United13.jpg

Kommentarer settes pris på!

Skrevet
Tenkter jeg skall fly Luxembourg-Tahiti den nærmeste tiden!
Med fuelstops hâper jeg, blir vel litt kort med en 744 til Tahiti fra Luxembourg. Fine bilder Paulo, du slo meg med 40 min pâ turlengde, min lengste er Paris-St Maarten pâ 8.20!
Skrevet
Tenkter jeg skall fly Luxembourg-Tahiti den nærmeste tiden!
Med fuelstops hâper jeg' date=' blir vel litt kort med en 744 til Tahiti fra Luxembourg. Fine bilder Paulo, du slo meg med 40 min pâ turlengde, min lengste er Paris-St Maarten pâ 8.20! [/quote']

Selvsagt! :grin:

Forresten blir det 747SP Luxair.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...