Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann, da er siden åpen for alle. Har holdt på en god stund. :)

Vil høre deres meninger og anbefalinger, alt blir mottat med et smil. :)

www.emplinion.com

Bestemte meg for denne siden for lenge siden, fant ut at det ikke eksiterte noen side hvor ansatte kan spørre om hjelp og fortelle sine meninger og erfaringer.

Kom med feedback! Og selvsagt, forumet er åpent for registrering.

Mvh Alex.

Skrevet

Skulle gjerne kommentert, men er litt usikker på hva siden egentlig er til. Gidder du å skrive en kjapp forklaring? :)

Designet var enkelt og greit. Noen vil sikkert si at det er litt for enkelt, men umulig å få alle til å bli fornøyd :)

Skrevet
  • Forfatter

Selve siden er bare midlertidig, det utvikles en litt mer avansert side men er en god stund til den blir ferdig.

emplinion er hvor ansatte kan si deres mening. Altså, det finnes steder hvor kunder kan si deres mening om selskap osv, emplinion lar altså ansatte fortelle hva de har opplevd på jobb, med kunder, kolleger osv. For det er langt ifra alltid kunden har rett. Jeg jobber selv på hotell og sett litt av hvert og opplevd utrolig mye rart, ting jeg kunne likt å fortelle men holdt meg anonym.

Men siden er langt mer enn det, det er også et sted hvor man kan få hjelp, spørre hvordan andre som har samme jobb som deg takler diverse problemer.

Kanskje noen har blitt tilbudt jobb som, la oss si, "au pair", men denne personen har ikke peiling på hva en "au pair" er eller gjør, da kan denne personen spørre på forumet på emplinion og forhåpentligvis få en svar fra noen som jobber som au pair.

Eller fks noen har problemer med sjefen, hva kan han gjøre? Hva slags rettigheter har denne ansatte? Dette kan man spørre om på emplinion og forhåpentligvis få svar fra noen som er "sjef" et eller annet sted.

Dette er en rask forklaring.

Mvh Alex.

Skrevet
  • Forfatter
men jeg ser for meg at svarene på enkelte spørsmål blir litt sånn "Her i Japan fungerer det sånn at..." hvis du skjønner ;)

Godt mulig, og kanskje det fungerer bedre i Japan, og da lærer fks andre av det og begynner som i Japan, eller omvendt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …