Skrevet 20. august 2008 16 år Sist gang jeg la ut live ATC streamer var det ENGM Denne fikk jeg av min nedrelanske venner EHAM ATC Bare trykk på linken og lytt Mye bedre lyd denne gangen sikkert mange som har sett den før :tired:
Skrevet 20. august 2008 16 år Ja, fin den. Men det er jo masse forskjellige valg på LiveAtc da. Pleier å høre på JFK eller Boston jeg. Alltid full fart der når jeg legge rmeg om kvelden.
Skrevet 21. august 2008 16 år Fin den, men er det noen som vet om en fungerende stream for bergen lufthavn Flelsand?
Skrevet 10. juni 2009 15 år Mye snadder på www.liveatc.net ja! Men savner flere europeiske flyplasser her. Skulle ihvertfall ønske man kunne finne ENGM, ESSA og EKCH
Skrevet 10. juni 2009 15 år Forfatter gammel tråd, men men http://SBS-OSL.no-ip.info:2434 Kopier denne inn i Windowss Media Player Fil -->åpne URL adresse
Skrevet 10. juni 2009 15 år Heller gamle tråder enn x-antall repostinger Var en dårligere steam hva kvalitet gjelder tydeligvis det der men takk ska du ha
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.