Vegard Mardahl Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Heisann ! Jeg skriver dette for Arne Sommervold for han har ikke bruker her. Ch throttle selges med alle orginale deler, pluss evt. selvlagde håndtak hvis intressert. Efis selges bare med kabel, har hatt en tidligere eier så hvor gammel den er vet vi ikke, efisen har ikke blitt brukt av Arne derfor blir den nå lagt ut for salg. Om produktene: Ch throttle Goflight Efis på Flightsim webshop Efis koster nypris 1998,- på flightsim webshop Arne selger den for 1000,- frakt ikke inkl. På ch throttle er det bud som gjelder. Siter
Sindre Holberg Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kan nå begynne budrunden jeg da med 25 kr for thr :grin: Siter
Vegard Mardahl Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 For å si det sånn, til ch products koster den 969,89 NOK med dagens valutakurs. Så Sindre du må vel litt mere opp i pris gitt By det dere føler den er verdt. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg skal ikke komme med noen bud da jeg har samme throttle stående å støve ned. Men ble så imponert over hva han hadde gjort med denne Fungerer et slikt oppsett med FSUIPC eller må man ha et annet opplegg for at flaps, reverse, og spoiler skal funke? Noen som har tips hvordan man får laget disse hendlene? Siter
Martin Schjetne Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 jeg flyr stort sett airbus, men da jeg så denne, så likte jeg ideen sinnsykt bra Kan jo alltids modde den litt. Så en tråd et eller annet sted ang hvordan man får dette til å virke. Skal sjekke litt når jeg kommer hjem fra jobb Siter
Vegard Mardahl Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 jeg flyr stort sett airbus' date=' men da jeg så denne, så likte jeg ideen sinnsykt bra Kan jo alltids modde den litt. Så en tråd et eller annet sted ang hvordan man får dette til å virke. Skal sjekke litt når jeg kommer hjem fra jobb [/quote'] Kanskje denne posten hjelper deg litt på vei hvordan man lager hendlene, dette er min throttle, den er bygd på samme prinsipp. Og ja funker med alle funksjoner, dvs. reverse, speed brake, flaps osv.. Det er bare å føre inn alt i fsuipc, men må være payware-versjonen av den. PS: Begge bud notert ! Siter
Helge Sakkestad Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 eller 700 ??? Jeg er ingen snekker, og har ønska meg noe i den duren! Siter
Rune Soldal Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Eg kjøper EFIS'en, viss den ikkje er solgt... Rune Siter
Vegard Mardahl Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Efis solgt ! Buderunden på ch throttle slutter Tirsdag Kl.20:00 Hvis ingen byr over Helge Sakkestad til den tid er det hans. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.