Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå jobbet en stund med en hjemmeside til et hyttefelt i Halsa, og la den endelige versjonen ut igår kveld.

Lurer på om folk gidder å ta seg en tur innpå sida og gi meg litt feedback på den :)

Adressa: www.strandvaagen.com

Skrevet

Tok en kjapp titt. Ser fint du det. Fikk nesten lyst på hytte der. Men litt langt unna.

Bildene lastes veldig tregt, det er det eneste jeg har å kommentere sånn på rappen. Du kan kanskje skalere ned bildene slik at de har den størrelsen du skal vise dem på. Et tilfeldig valgt bilde:

800px × 532px (skalert til 422px × 280px)

340.22 KB (348381 bytes)

Som du ser her skalerer du det ned, kunne med fordel vært laget i 422*280 da hadde bildet blitt mindre og kommet opp raskere.

Skrevet

Ikke stort å sette fingeren på, enkel og grei side, men legg merke til at hovedrammen din (eller hva man skal kalle den, der du skriver alt innholdet) er noen pixels lenger til venstre enn det rammen over den er. Og så syns jeg det blir litt rotete på toppen av siden hvor du har stablet rammene med innhold oppå den blå og brune bakgrunnen. Men som sagt, bare pirking.

Skrevet
Er det håndkodet selv' date=' eller er det et template til et CMS? [/quote']

I kildekoden er det linka til css filer på freewebs, så det er nok en freewebs side som er konvertert over fra deres servere på en eller annen måte.

Mathias

EDIT: Når det gjelder feedback, så er jeg enig i det meste her, bildefilene er litt store, og tar alt for lang tid på å laste. Hvis du har photoshop. Ta å velg "Save for web" og komprimer dem endel, slik at de laster mye fortere.

Ellers, ett bra design og gode farger.

Skrevet

Joda....det er jeg som har laget siden! Så bare ikke spørsmålet :)

Jeg har svart johan via pm!

Det er nok freewebs ja.

Har oppgradert til premium og kjøpt domene. Skal se på det dere har sagt :)

P.s hadde satt pris på om det ikke ble kommentert i gjesteboka :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...