Erik Hosle Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Hei til alle dere som for tiden flyr i USA(spess. NEAR). Lurer på hvordan dere blir påvirket av endringer i pris per gallon på bensin. Og hva ligger den på sånn ca. idag hos dere? Lurer på dette da jeg er interessert i og få vite om det er mye ekstra utgifter ved endringer. Takker for alle svar! Siter
Vidar Solheim Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Pris for regular gas ligger vertfall rundt 4,8 - 5 dollar per gallon! Men det var kanskje ikke bensin til bil du tenkte på. hehe Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Pris for regular gas ligger vertfall rundt 4' date='8 - 5 dollar per gallon! Men det var kanskje ikke bensin til bil du tenkte på. hehe [/quote'] Ikke helt riktig. Bensinprisen ligger på litt under 4 dollar per gallon for regular, mens den ligger på 4,2 dollar om du skal ha v-power. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Prisen på flybensin (100LL) er litt dyrere. Ligger fra rundt 5 til over 7 dollar per gallon. Varierer litt etter hvilken FBO du kjøper hos. Siter
Erik Hosle Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Men det var kanskje ikke bensin til bil du tenkte på. hehe tenkte nok mer på prisen på flybensin ved flyskolen:) Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Sikkert ikke vanskelig å finne ut. Må bare vite hvilken FBO skolen bruker. Edit: Hvis du går inn på Conway på airnav.com så er det bare en FBO ved denne flyplassen. Dem tar 5.61 dollar per gallon for 100LL. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 5.61$ ser ut til å stemme veldig bra Jan-Reidar.. Siter
Vidar Solheim Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Pris for regular gas ligger vertfall rundt 4' date='8 - 5 dollar per gallon! Men det var kanskje ikke bensin til bil du tenkte på. hehe [/quote'] Ikke helt riktig. Bensinprisen ligger på litt under 4 dollar per gallon for regular, mens den ligger på 4,2 dollar om du skal ha v-power. Hmm.. ja, stemmer sikkert mere. rundt $3,8 - $4 fylte vi for i sommer når jeg tenker meg om! Tenkte en dollar for mye hehe Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 I Conway ligger "super'n" på 3.6 dollar nå, mens i vår var den over 4$.. Det er da snakk om 93 oktan.. Er jo ikke høyere oktantall her.. Hvrtfall ikke i South Carolina.. Og når vi var til Key West i juleferien var det ikke noe bedre å finne der heller... Siter
Jon L Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 de raser jo nedover naa ;p Fyller regular for 3.60 og 93 for 3.80 i daytona Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hm, en stund siden jeg har fylt bensin når jeg tenker meg om. Skal ta å fylle opp tanken i morgen ja Siter
TOS Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 I Lawrenceville får me fuel for drøye 6$ per gallon (100LL). Bilbensin anar eg ikkje. Har ikkje fyllt tanken etter at eg kjøpte ny bil. (Men lommeboka kjem til å verta skada i morgon...) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.