Alexander Sletvold Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 jeg har en kompis som flyr på vatsim men han ser ingen andre rundt seg noen som veit hva som kan være feil? btw han bruker ikke northon:P Siter
Martin Schjetne Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 har samme problem...bruker AVG internet security. Siter
Anders Moen Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Sikkert litt dumt spørsmål, men.. Er du sikker på at det er fly der han er da? Siter
Alexander Sletvold Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 veldig sikker jeg sto på gate atmed han og han so meg ikke + at de va veldig mye trafikk på engm i går og han so ingen så de e jeg veldig sikker på hehe:P Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Tror ikke problemet ligger i Norton, har det nemlig selv, og har ikke problemer med å se andre fly i det hele tatt. (winXP, FS9) Men sjekk hvilken utgave av FSUIPC.dll du har... Siter
Johan Holmseth Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Et lite søk hadde nok hjelpt dere Om dere bruker Vista er nok sikkert det problemet. Jeg har AVG og har ingen problem. Men siden jeg har Vista må jeg starte Squwak box(ikke connecte) så går dere i flight oppe i menyen når dere har trykt alt, så velger dere multiplayer. Da skal dere få opp Squwak box eller noe i lista der. Velg connect, så kan dere starte SB Siter
Øystein Haugan Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Stemmer det Johan sier..Har Vista selv å må gjøre dette hver gang for å se annen trafikk. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Tror ikke problemet ligger i Norton' date=' har det nemlig selv, og har ikke problemer med å se andre fly i det hele tatt. (winXP, FS9) Men sjekk hvilken utgave av FSUIPC.dll du har... [/quote'] Hei! jeg har samme problemet. Jeg 3 kompiser skulle fly lppt-eddf og på lppt så jeg ingen andre utenom min venn som jeg fløy på samme nettverk på. Han så jeg etter jeg joina hans session! Noen som vet hvorfor jeg ikke så de to andre????? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.