John A, Moen Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Heisann godtfolk! Tenkte å se om det var mulig å få samlet litt trafikk i nord igjen i kveld. Har vært lite liv i nord den siste tiden, og nå er muligheten;) Tromsø Approach vil være på til klokken 2200 lokaltid, mulig lengre dersom det blir grunn til å være på. Bodø, både kontroll og Approach er meget ønskelig for å skape trafikk. Bardufoss, Alta, Evenes, Andenes ol veldig velkommen! Siter
John A, Moen Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Da var kvelden omme, og oppmøte var ikke helt det store:p hehe men det stopper ikke folk med pågangsmot;) Så vi prøver igjen i morgen, med ATC på ENTC - Tromsø fra klokke 1800 lokal tid og utover! Håper flere møter opp og takk til de som møtte opp i kveld! Håper flere støtter opp å bidrar til å skape mer trafikk også nord for polarsirkelen! Ha en God kveld videre godtfolk! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Jeg kommer i alle fall. Håper på en VOR-a innflyvning! Siter
John A, Moen Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Så bra Gunnar! ..og da siden du håper på VOR-a, så kommer du vell vertfall ikke fra nord? alta vell..? hehe Håper på mye trafikk! Siter
John A, Moen Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Da var nok en dag omme med ATC i nord! Godt opp møte og så mye som 8 bevegelser den andre timen! DET er bra syns jeg! Men hva om vi klarte å overgår det i morgen til samme tid da? Kanskje vi klarer vi å skape mer trafikk i nord enn i sør? ENTC_APP vil være pålogget fra 18:00 Lokal til 22:00. Ha en fortsatt fin kveld godtfolk! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Dette var morro. Flott vær i Nord,og en ny renvasket LN-RAA på visual approach i kveld var morro. Artig og se det var trafikk. Kommer med 757,UPS1162 i morgen rett fra Køln hub èn vår. :grin: Siter
Anders Henriksen Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Da var også Bodø APP og TWR online Siter
Martin Schjetne Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 ser det nå gitt =P akkuratt fløyet ENVA-ENGM... kanskje jeg skulle tatt duty-travel opp til bodø eller tromsø? hmmm... Hadde vært vanvittig artig å fått til masse trafikk en dag i nord norge! Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Da er ENTC_TWR også online! Siter
Martin Schjetne Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 sorry folkens... Jeg må stikke å legge meg. Må opp 03.30 på jobb og har bare sovet 3 timer til idag Siter
John A, Moen Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Hei godt folk! Nå er det bra med trafikk på ENTC og ENBO, Både Approach og Tower bemannet begge steder, og enda flere bevegelser er det plass til! Velkommen skal dere være! Hvor mange bevegelser klarer vi å skape fram mot klokken 22 lokal? se på det som en utfordring;) Siter
Anders Moen Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Nå er det bra med trafikk på ENTC og ENBOMer mer: ATC i Norge Callsign Navn ENBO_APP Anders Henriksen ENBO_ATIS Per-Kristian Jensen ENBO_TWR Per-Kristian Jensen ENGM_APP Karl Mathias Moberg ENGM_ATIS Karl Mathias Moberg ENTC_APP John A. Moen ENTC_ATIS John A. Moen ENTC_TWR Kim Ruben Fjeldstad Jeg kommer også på snart og håper på en eller fin tur til et sted Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.