December 2, 200124 yr I dag rundt 14.30 så jeg et rart fly over Stavanger. Det var et propellfly medSmå vinger fremme og store bak. Jeg har ikke sett noe lignende før. Vet noen hvilket fly det var? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]
December 2, 200124 yr quote: Opprinnelig postet av Petter Dischington: I dag rundt 14.30 så jeg et rart fly over Stavanger. Det var et propellfly medSmå vinger fremme og store bak. Jeg har ikke sett noe lignende før. Vet noen hvilket fly det var? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Hadde det propellen bak og vinglets? Da kan det være en VariEze eller en LongEze Jan Roar Rød
December 2, 200124 yr Jan Roar er på sporet. Det var høyst sannsynlig en Rutan Defiant med kjennetegn LN-DDD. Mer detaljer om flyet finnes på http://home.sol.no/~rrostrup/
December 2, 200124 yr Eller det kan være den fra hamar flyplass. LN-USA husker ikke navnet på flytypen med den ligner på VariEze.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]