Skrevet 16. august 2008 16 år Er det sån att SAS har CRJ900? (eller får de det?) Vet noen? Har hørt noen rykter...Og jeg tenkte att om de får den eller bare har bestillt den att jeg skulle painte den til Posky.
Skrevet 16. august 2008 16 år Det er fakta det! Første CRJ-900 til SAS kommer til Skandinavia 10 Desember å den skal til Aalborg! SAS CRJ-900 Bilde
Skrevet 16. august 2008 16 år Sjekk bildet i updaten av posten min...men Ja den skal ha Normalt SAS Livery
Skrevet 16. august 2008 16 år De nye og flotte CRJ-900 maskinene skal til SAS Danmark ja. Selv om også SAS Sverige også opererte med Dash8-Q400 tidligere (som SAS Danmark) - har vel SAS Sverige valgt andre løsninger tror jeg. Der skulle tre B737-600 maskiner, samt tre Avro- maskiner dekke opp for at Q400 ble borte. Totalt er 13 stk. av disse maskinene bestillt, og ut fra hva jeg vet - skal alle til SAS/DK.
Skrevet 16. august 2008 16 år Er det disse som skal fly SVG-CPH når de kommer eller skal de fortsette med Atlantic som flyr for dem nå? Noen som vet? Mathias
Skrevet 16. august 2008 16 år Ja noe annet ville overraske meg kraftig, i 2009 får de jo levert disse maskinene fortløpende (hver måned) - og da vil de leasede maskinene fortløpende bli skiftet ut med SAS/DK sine egne CRJ900. Den første maskinen blir som sagt levert nå til Desember, og skal bl.a. gå på CPH-AAL ruten. Men etterhvert i 2009, vil man nok fort se denne lekre maskinen både på: Bergen/Stavanger/Kristiansand.
Skrevet 17. august 2008 16 år Ja noe annet ville overraske meg kraftig' date=' i 2009 fårde jo levert disse maskinene fortløpende (hver måned) - og da vil de leasede maskinene fortløpende bli skiftet ut med SAS/DK sine egne CRJ900. Den første maskinen blir som sagt levert nå til Desember, og skal bl.a. gå på CPH-AAL ruten. Men etterhvert i 2009, vil man nok fort se denne lekre maskinen både på: Bergen/Stavanger/Kristiansand. [/quote'] --------------------------------------------------------------- Mens andre selskap innser at de høye drivstoffprisene tvinger dem bort fra jet maskiner type CRJ. SAS er jo i deep s*h*i*t allerede, så hvordan disse CRJ kjøpene vil hjelpe på gjenstår jo å se. Den der Q400 panikken til SAS blir nok en svært dyr affære for et allerede kriserammet selskap.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.