August 16, 200817 yr Stod ute i hagen og klipte gresset istad, og så ser jeg sørover og ser det tunge beisted ligge lavt over østkanten av Oslo, den lå utrolig lavt og veldig morsomt å se, men fikk desverre ikke tatt noen bilder.. noen som vet når den drar og hvor den kom fra?
August 16, 200817 yr Det er vel den den vanlige Cargoflighten deres du så. De er her på Tirsdag å Lørdag med B747-400 Cargo. Den kommer ifra USA, og skal vel vidre til Korea etter et par times lasting på ENGM.
August 16, 200817 yr Det er vel den den vanlige Cargoflighten deres du så. De er her på Tirsdag å Lørdag med B747-400 Cargo. Den kommer ifra USA' date=' og skal vel vidre til Korea etter et par times lasting på ENGM. [/quote'] Kommer også fra Wien på onsdager, videre til Korea..
August 16, 200817 yr Og nå har den vel dratt? Syntes jeg hørte "contact Oslo Control 120.375, bye" Mvh Mathias
August 16, 200817 yr Et godt poeng. Men om den skulle til Korea vet jeg ikke, men kanskje du? Mulig det ble sagt 118.825, men da hørte jeg i såfall veldig feil.
August 16, 200817 yr Er det kun KAL cargo som besøker ENGM, eller er det også pax 744? Og i såfall...hvilke dager er pax maskinen der? Har en KAL 744 på ENGM i Ultimate Traffic og jobber med parkeringer...